Η Croteamαπέδειξε ότι είναι
εύκολο να φτιάξεις ένα καλό shooter. Δυο φορές.
Απλά φτιάχνεις μια engineικανή να παράγει
ορδές τεράτων και δίνεις στον παίκτη μια γκάμα από όπλα για να κόψει
κομματάκια. Πόσο απλό. Και ετοιμάζεται να το ξανακάνει. Λυπάμαι DukeNukemαλλά το shootingείναι για ανθρώπους
με σοβαρές προθέσεις και ο SeriousSamεπιστρέφει πιο seriousαπό ποτέ για να
καταστρέψει τους κακούς εξωγήινους, καμικάζι και λοιπά τερατόμορφα όντα. Και
όλα αυτά με μια αναβαθμισμένη μηχανή και την Croteamνα υπόσχεται ότι αυτό θα είναι το καλύτερο SeriousSamαπό όλα.
Αλλά φυσικά η Croteamδεν μας άφησε να
διψάμε για αγνή brutalδράση και μας έδωσε
το SeriousSamDoubleD, ένα 2Dactiongameπου σου επιτρέπει να ενώνεις όπλα. Γιατί τι είναι καλύτερο από να
σκοτώνεις στρατιές δεινοσαύρων με ένα πριόνι και ένα shotgun; Μα φυσικά να σκοτώνεις στρατιές δεινοσαύρων με 4 πριόνια και 3 shotgun. Hellyeah!
Τώρα όμως θα σας αφήσω με το trailerαπό το SeriousSam 3 που θα βγει τον Οκτώβριο γιατί
πρέπει να εγκαταστήσω το 2 για να θυμηθώ τις παλιότερες και απλούστερες εποχές.
Η
ανακοίνωση της κυκλοφορίας της original
τριλογίας του Star
Wars σε blu ray
χαροποίησε πολλούς fans
που θα ‘θελαν να έχουν τις αγαπημένες τους ταινίες στο καλύτερο
διαθέσιμο format που υπάρχει. Ο George
Lucas έχει αποδείξει
πολλές φορές ότι στο τομέα της
όπτικο-ακουστικής συντήρησης των έργων του είναι ιδιαίτερα σχολαστικός.
Δυστυχώς όμως, ο Lucas αποφάσισε για μία
ακόμη φορά να παίξει με τα νεύρα των fans του Star Wars που πραγματικά πιστεύω ότι αυτός είναι ο μόνος σκοπός του πια.
Στις special edition που κυκλοφόρησαν 1997 και 2004, πέρα απο το
ρετουσάρισμα που υποβλήθηκαν οι ταινίες, προστέθηκαν και κάποιες καινούργιες
σκηνές αρκετά ανούσιες που δεν εξυπηρετούσαν κανένα σκοπό. Κανένα όμως. Δεν ήταν
καν ωραίες, πως το λένε; Τουλάχιστον
όμως δεν χαλούσαν τη γενικότερη εμπειρία προβολής των ταινιών. Αποφάσισε λοιπόν ο Lucas να κάνει το ίδιο με
τις blu ray εκδόσεις
καταστρέφοντας όμως ταυτόχρονα και κάποιες απο τις σημαντικότερες σκηνές της original τριλογίας. Πάμε
να κλάψουμε όλοι μαζί ξεκινώντας από τις πιο light αλλαγές.
1)Τα ewoks ανοιγοκλείνουν τα μάτια τους.
Είμαι από τους ελάχιστους fanboys που λατρεύουν τα ewoks. Στη τελική σώσαν την επανάσταση στο τέλος του Return Of the Jedi, what’s not
to like? Αλλά είναι λίγο ανατριχιαστικό να τα βλέπεις
να ανοιγοκλείνουν τα μάτια τους.
2)Η
υπερβολικά τεράστια πόρτα στο Jabba’s
Palace
ΟΚ, και αυτό δεν είναι τόσο κακό, αλλά η
μικρούλα πόρτα στις προηγούμενες ταινίες είχε ένα σαφώς πιο αποπλανητικό αέρα
που σε έκανε να μη περιμένεις την επίδραση και δύναμη που είχε ο Jabba στον υπόκοσμο του Tattoine.
3)To WTF ουρλιαχτότου Obi Wan στους sand
people.
Seriously, wtf??
Απλά δείτε το σας παρακαλώ. Γελούσα κανα 3λεπτο με αυτή τη φωνή. Απορώ βασικά
πως δε ψοφαν στα γέλια οι sand
people όταν σκάει
μύτη ο Obi Wan. Πάμε να δούμε και το
ρεζιλίκι του Vader.
4)O
Darth
Vader φωνάζει «NOOOOOOOOOOO» πριν
προδώσει τον αυτοκράτορα.
Δεν έχω λόγια για το πόσο απλά καταστράφηκε η
πιο σημαντική σκηνή της ταινίας με τη προσθήκη 2 audio clip. Η σιωπηλή προδωσία του Vader
ήταν το αποκορύφωμα της τραγωδίας που ακολουθούσε τον χαρακτήρα
που ως απόπειρα τελευταίας λύτρωσης
σώζει τον γιό του απο τον Αυτοκράτορα.
Το μόνο που λείπει είναι όταν πέφτει ο Αυτοκράτορας να φωνάζει όπως η
Ομάδα Πύραυλος στο τέλος κάθε επεισοδίου Pokemon «Ώρα να την κάνουμε παιδιααααα».
Κλείνοντας
θέλω να προσθέσω κάτι. Είναι δικαίωμα του George Lucas να κάνει ότι γουστάρει με τις ταινίες του. Είναι ο μόνος που έχει πια
τα δικαιώματα και δεν οφείλει τίποτα σε κανέναν. Η βασική μου ένσταση δεν είναι
τόσο η αλλαγή των σκηνών στις νέες βελτιομένες οπτικο-ακουστικά εκδόσεις αλλά
το γεγονός ότι δεν υπάρχει η ανέγγιχτη έκδοση των ταινιών στο ίδιο καινούργιο format. Δεν δίνεται καν η
επιλογή της προβολής των ταινιών χωρίς τις αλλαγές. Σε αναγκάζει δηλαδή άμα θες
να απολαύσεις το έπος του Star
Wars σε blu ray
να ξεχάσεις αυτά που ήξερες και να αποδεχθείς μόνο την δική του
φρέσκια εκδοχή. Όχι ρε George, δε ξηγιέσαι σωστά…!
Ο κόσμος τον έμαθε από τη μικρή οθόνη,
από τις γαστρονομικές προτάσεις του στην εκπομπή «Η κουζίνα της μαμάς». Αυτό,
όμως, που δεν ήταν γνωστό και αποκάλυψε ο ίδιος ο Ευτύχης Μπλέτσας είναι ότι
κάποια στιγμή η ζυγαριά του έδειχνε 52 κιλά, καθώς ήταν στα όρια της νευρικής
ανορεξίας, με αποτέλεσμα να απειλείται σοβαρά η υγεία του. Οι συμβουλές του για
υγιεινή αλλά και ισορροπημένη διατροφή αποδείχτηκαν ανεφάρμοστες στον ίδιο του
τον εαυτό!
Τον «ξύπνησε» μια καλή του φίλη, η Ρεβέκκα, η οποία δυστυχώς, μολονότι
βοήθησε τον Ευτύχη να αντιμετωπίσει το πρόβλημά του, δεν κατάφερε να ξεπεράσει
τη νευρική ανορεξία και πέθανε. «Προτιμούσα να φάω λίγο ή να μη φάω καθόλου από
το να φάω κάτι που θεωρούσα ότι θα μου έριχνε τη διάθεση και την ενέργεια. Η
έξτρα χαζομάρα ήταν ότι έκανα αερόβια γυμναστική κι έτσι έχασα μυϊκή μάζα»
αποκάλυψε ο συμπαθής παρουσιαστής σε συνέντευξη που παραχώρησε στο «Λοιπόν».
Αφορμή στάθηκε ένα πρόσφατο μήνυμα που έγραψε ο Ευτύχης στον λογαριασμό
του στο Facebook: «Όσοι με θυμάστε πριν τρία χρόνια, ήμουν υπερβολικά αδύνατος,
πετσί και κόκαλο. Είχα χάσει βάρος σε επικίνδυνο επίπεδο και πολλοί φίλοι και
συγγενείς έσπευσαν να με προειδοποιήσουν και να με βοηθήσουν… Είδα τη ζυγαριά
στα 52 κιλά. Έφτασα στα πρόθυρα νευρικής ανορεξίας και χρειάστηκε να με
ξυπνήσει μια φίλη. Ήταν αυτή που με ταρακούνησε και με βοήθησε να βάλω μυαλό.
Την ευχαριστώ και της ζητώ συγγνώμη που δεν πρόλαβα να τη χαιρετήσω. Ήταν 30
ετών και πέθανε λόγω νευρικής ανορεξίας». Ο θάνατος της Ρεβέκκας πλήγωσε
αφάνταστα τον Ευτύχη , αλλά την ίδια ώρα τον δυνάμωσε: «Ξέρω ότι από εκεί που
με βλέπει θέλει μόνο να χαμογελώ και να συνεχίσω αυτό που ήθελε να κάνει» είπε
χαρακτηριστικά. Ο Ευτύχης Μπλέτσας ξεπέρασε το πρόβλημά του και είναι έτοιμος
πλέον να γράψει δύο βιβλία από την εμπειρία του: ένα εγχειρίδιο διατροφικής
ευφυΐας και ένα βιβλίο θετικής ενέργειας.
Το δημοσίευμα του περιοδικού «In Touch» που
προκάλεσε αναστάτωση στο ισχυρό ζευγάρι του Χόλιγουντ αναφέρει ότι ο Will Smith
έπιασε στα πράσα τη σύζυγό του Jada με τον Μαρκ Αντονι. Μαζί και χαμογελαστούς
βρήκε Will Smith και Jada Smith η πρώτη μέρα κυκλοφορίας του αμερικανικού
περιοδικού «In Touch» με πρωτοσέλιδο τίτλο «Η Τζέιντα κλέβει τον σύζυγο της
J.Lo». Το ζευγάρι βγήκε από το σπίτι του στο Μαλιμπού και χαιρέτησε με χαμόγελο
τους συγκεντρωμένους φαν, αλλά και τους δημοσιογράφους που είχαν καταφτάσει
στην περιοχή για να καταγράψουν τις αντιδράσεις τους στα όσα δημοσιεύει το
περιοδικό.
Παρακινούμενος
από δημοσιογράφο του TMZ.com να σχολιάσει τις «γελοίες φήμες», ο Γουίλ Σμιθ
αρκέστηκε απλώς να απαντήσει ότι «μόλις το έκανες εσύ για μένα», καθώς τόσο ο
ίδιος όσο και η σύζυγός του είχαν διαψεύσει, με δύο ξεχωριστές ανακοινώσεις
τους, τις φήμες περί διαζυγίου. Το δημοσίευμα του περιοδικού που προκάλεσε
αναστάτωση στο ισχυρό ζευγάρι του Χόλιγουντ αναφέρει ότι ο Γουίλ Σμιθ έπιασε
στα πράσα τη σύζυγό του με τον Μαρκ Αντονι μέσα στο ίδιο τους το σπίτι και εν
συνεχεία βγήκε κλαίγοντας έξω. Ταπεινωμένος από την απιστία της Τζέιντα με τον
πρώην σύζυγο της Τζένιφερ Λόπεζ, φέρεται μάλιστα να απέλυσε και το προσωπικό
του σπιτιού, επειδή τόσο καιρό κάλυπτε τα όσα συνέβαιναν.
Η παράνομη
σχέση των δύο ξεκίνησε, σύμφωνα πάντα με το «In Touch», κατά τη διάρκεια των
γυρισμάτων της σειράς «Hawthorne». Αν και οι Σμιθ λέγεται ότι συμβουλεύονται
ήδη τους δικηγόρους τους για τον τρόπο με τον οποίο θα χειριστούν το ψευδές
δημοσίευμα, άτομο του στενού τους περιβάλλοντος δήλωσε στο TMZ.com ότι δεν
υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά και ότι δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο ενός διαζυγίου
στο άμεσο μέλλον.
“Your future is whatever
you make it. So make it a good one”
Emmet Brown, Dr
Το μέλλον παραμένει
μέχρι και σήμερα ένα μεγάλο μυστήριο, ευγενική χορηγία της μητέρας φύσης, με το
οποίο όσοι ασχολούνται είτε χάνουν τα λογικά τους είτε απλά το χρόνο τους. Επειδή
το μάτι του Ρα πόνεσε εξαιτίας του νέου IPad, οι Μοίρες πάτησαν το μάτι τους όντας τυφλές, ο Νοστράδαμος
έπαθε τελειωτική κρίση επιληψίας και γενικότερα όλα τα μέσα πρόβλεψης του μέλλοντος
εκλείψαν, υπάρχει μια πολύ πιο αποδοτική λύση για εμάς τους κοινούς θνητούς, αντί
να αναλωνόμαστε στην πρόβλεψή του μπορούμε απλά να γράψουμε ιστορία και μετά να
το αφήσουμε να μας κρίνει.
3ος νόμος του Νεύτωνα… Τελικά ποια είναι τα αρχικά αίτια της οποιασδήποτε
πράξης μας; Τι προκάλεσε αυτό που εμείς λάβαμε σαν αρχικές συνθήκες; Πως είμαστε
σίγουροι ότι ήταν πράγματι σωστή επιλογή η συγκεκριμένη χρονική στιγμή; Αν πράγματι
μετράμε το χρόνο τελικά διαστρεβλώνουμε την πραγματικότητα κρατώντας τον σταθερό;
Μακροσκοπικά όλα αυτά ταλανίζουν τις πολύπαθες προσωπικότητες της επιστημονικής
και φιλοσοφικής κοινότητας. Μικροσκοπικά όμως, στον πλανήτη Γη, τους
υπεραπλουστευμένους κανόνες συνοχής της κοινωνίας μας και του ημιτελούς
ανθρωπίνου γένους τα πράγματα είναι τραγικά απλά: Για κάθε δράση δύναμης υπάρχει
μια ίση και αντίθετη δύναμη αντίδρασης ή
εάν το θέλετε όπου υπάρχει μια ανάγκη πρέπει να καλυφθεί. Αυτός είναι ο χρυσός κανόνας
που διέπει σχεδόν κάθε ανθρώπινη σχέση.
Δράση… Παρότι δεν είναι το απόλυτο παράδειγμα θα το αναφέρω καθαρά για ιστορικούς λόγους.
Από τις αρχές του προηγούμενου αιώνα ήδη, ο άνθρωπος του τότε, έχοντας λύσει τα
προβλήματα των επίγειων μεταφορών (λέμε καμιά μ****** να περάσει η ώρα…) πειραματιζόταν
με την πτήση. Παράλληλα γινόταν και η προσπάθεια να βρεθεί η χρυσή τομή μεταξύ κίνησης
στο έδαφος και τον αέρα, έτσι ήδη από τη δεκαετία του ’30, παρουσιάστηκαν ιπτάμενες
μηχανές με κάμποσες επί εδάφους ικανότητες. Μάλιστα η πρώτη τέτοια μηχανή παρουσιάστηκε
από τον κύριο αντίπαλο των αδελφών Wright, τον Glenn Curtiss, όντας βέβαια ένα κατασκεύασμα με τρία φτερά
που απλά, για το είδος του, μπορούσε να πηδήξει αρκετά ψηλά και μακριά. Η Ford ασχολήθηκε επίσης, προπολεμικά, με
αυτό, κάνοντας προβλέψεις για ένα προσωπικό ιπτάμενο μέσο αντίστοιχο του Model T, δηλαδή, φτηνό, εύκολα επισκευάσιμο και κατασκευάσιμο, ένα project που σταμάτησε με τον πόλεμο και
ξαναξεκίνησε στα 50’s αλλά κατέληξε όπως όλα τα υπόλοιπα του είδους, food for thought για τους επιδόξους σκηνοθέτες και σεναριογράφους
εποχής. Για να μην το κουράζουμε με την ιστορία βέβαια, η πραγματική δράση εμφανίστηκε
όταν τη δεκαετία του ‘80 έγινε ιδιαίτερα αντιληπτό από το ευρύ κοινό το πρόβλημα
του χώρου και της μόλυνσης στις μεγάλες πόλεις εξαιτίας της λανθασμένης
ρυμοτομίας (αυτό που λέγαμε πριν για τις επίγειες μεταφορές... μη πρόβλεψη για επαρκή
αερισμό εντός των γιγαντιαίων κτιριακών συμπλεγμάτων,
επαρκή υποδομή για κίνηση και αποθήκευση των οχημάτων, επαρκή σχεδιασμό για επέκταση
όχι μόνον των πολεοδομικών συγκροτημάτων αλλά και των συστημάτων υποστήριξης
τους κ.ο.κ.), της υπερσυγκέντρωσης πληθυσμού αλλά και του αποτελέσματος, ενός
και βαλε αιώνα από την βιομηχανική επανάσταση, της έμφυτης τάσης του ανθρώπου
να ζει δίχως να σκέφτεται το αύριο.
Αντίδραση… Να το θέσω κομψά, ο άνθρωπος στην προσπάθειά του
να ξεπεράσει …εαυτόν, θεώρησε από πολύ νωρίς ότι θα έπρεπε να εκμεταλλευτεί όλες
τις πιθανές επιλογές για μετακίνηση και διαμονή που δίνει ο πλανήτης μας και
όχι μόνο. Έτσι το εξιλαστήριο θύμα αυτή τη φορά ήταν ο αέρας ή καλύτερα ό,τι
δεν περιλαμβάνεται στην επιφάνεια της Γής. Αν το σκεφτεί κανείς είναι απόλυτα
λογικό, είμαστε εξαρτημένοι σαν όντα από τον αέρα αφού παίρνουμε οξυγόνο εισπνέοντας
τον άρα είναι υγιές να μετακινούμαστε μέσα σε αυτόν, σε αντίθεση με την επιφάνεια
μπορούμε να εκμεταλλευτούμε το 100% αυτού αφού δεν καλύπτεται κατά 70% από κάποιο
υγρό που μας πνίγει αν δεν είμαστε προσεκτικοί μαζί του, όπως το θαλασσινό νερό (και εν πολλοίς άχρηστο αν μιλάμε
για μεταφορές καθότι πρέπει να υπερπηδάμε τους κινδύνους του), μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε
όλο το διαθέσιμο όγκο του που σε αντίθεση με το υπέδαφος ή τους πάτους των
ωκεανών δεν πέφτει να μας πλακώσει, ενώ μέχρι και σήμερα κανείς δεν τον έχει εκμεταλλευτεί,
σοβαρά, εμπορικά (real estate κτλ μην παρεξηγούμαστε…) άρα είναι
μια «παρθένα» αγορά για μοίρασμα παραγώγων, ομολόγων και λοιπών χρηματιστηριακών
συμπραγκάλων. Τώρα αν λάβουμε υπ’όψιν τα λεγόμενα της προηγούμενης παραγράφου
και τη γενικότερη στάση συγκεκριμένων
ανθρώπων απέναντι στην υπομονή και την ευκολία, νομίζω εύκολα συμπεραίνει
κανείς πως τα πρώτα πειράματα για προσωπικές ιπτάμενες μηχανές έγιναν στις
αποικίες της άλλης άκρης του Ατλαντικού… Τα Αμερικανάκια λοιπόν, βάλθηκαν από
πολύ νωρίς να κατακτήσουν τους αιθέρες και μάλιστα να δώσουν μια εσάνς
προσωπικού μέσου στο όλο εγχείρημα αφού και το πρόβλημα είχαν και τον κόσμο
προετοιμασμένο για τέτοιες αλλαγές (να ‘ναι καλά το Hollywood…), ενώ κάμποσες από αυτές τις πειραματικού
σταδίου μηχανές εκτίθενται σήμερα στο Smithsonian. Γιατί όμως δεν προωθούνται από “ευαισθητοποιημένους”
ηθοποιούς, αστέρες των reality, δεν πωλούνται στα Wal-Mart ή δεν κάνουν πασαρέλα μπροστά στο κόκκινο
χαλί; Ο λόγος απλός, δεν υπάρχει επαρκές νομικό πλαίσιο για να χαρακτηριστεί
αφενός ένα τέτοιο όχημα προσωπικό, ενώ αφετέρου δεν υπάρχει καν πρόβλεψη από
τις αρμόδιες αρχές για κώδικα κυκλοφορίας (ξέρετε ποινικό σύστημα, πρόστιμα και
τέτοια…). Αφήστε που δεν ξέρει κανείς αν όλοι είμαστε ικανοί για χειρισμό
οχήματος στον αέρα οπότε και περιπλέκεται το πράγμα όσον αφορά τα πρωτόκολλα
χειρισμού και εκπαίδευσης.
To be continued… Σκοπίμως δεν έδωσα παραδείγματα
αλλά ούτε και εμβάθυνα περαιτέρω γιατί οι εναέριες μεταφορές φαίνεται να είναι ένας
λογικός δρόμος προς το μέλλον ενώ η τεχνολογία που αποκτάται από την ανάπτυξη τέτοιων
συστημάτων είναι πολύτιμη ακόμη και για τις επίγειες μεταφορές. Όλα αυτά θα τα συζητήσουμε
σε προσεχές άρθρο (καλώς εχόντων των πραγμάτων την άλλη εβδομάδα) γιατί το μέλλον
της αυτοκίνησης είναι ένα θέμα που με τρώει εδώ και καιρό, αλλά παρότι άνοιξε
μια χαραμάδα για τις προσωπικές μετακινήσεις ίσως να είναι και η ταφόπλακα του οδηγού.
Δεν θα πω άλλα, καλές βόλτες, καλή εβδομάδα και παρότι «ο αναμάρτητος πρώτος το
λίθο βαλέτω», προς όλους τους δημοσιογράφους, είστε εκεί ώστε παρά το τι λέει
και τι θέλει ο καθένας εσείς να παρατηρείτε και να αναφέρετε δουλεύοντας πρώτα
για τον εαυτό σας και μετά για το κοινό σας. Οι Αμερικανοί καλά κάνουν ό,τι κάνουν
άλλα εμείνετε ελληνικά σε αυτήν την περίπτωση…
Φέτος παρατήρησα ότι ασχολήθηκαν με τις πανελλήνιες περισσότερα άτομα από ποτέ. Από τη μία οι δυσκολίες στα θέματα, από την άλλη οι απεργίες και οι καθυστερήσεις και, συν τοις άλλοις, φαίνεται ότι φέτος η αγωνια ήταν μεγαλύτερη από ποτέ ενώ, αντιστρόφως ανάλογα, η επιτυχία μικρότερη...
Ξεκινώντας λοιπόν εύχομαι καλή ψυχραιμία σε όλους. Και σα να μη σας έφταναν όλα αυτά έχετε και βομβαρδισμό από διαφημίσεις “σπουδών με αποκατάσταση” (και τη δαπάνη 3000 ευρω το χρόνο) να σας βάζουν σε περίεργες σκέψεις ενώ ταυτόχρονα, οι 94ρηδες περνάνε τα ίδια με τις διαφημίσεις των φροντιστηρίων “σίγουρη επιτυχία”, η οποία φυσικά “επαληθεύτηκε” στα φετινά αποτελέσματα. Αλλά η βιομηχανία των πανελληνίων είναι ένα άλλο ζήτημα το οποίο δε θα έπρεπε να απασχολεί και κυρίως να επηρεάζει κανέναν... Και αυτό απευθύνεται στους γονείς κατά βάση...
Παρ' όλο που άργησα σχετικά με τα μηχανογραφικά, θέλω να θυμίσω σε όλους ότι έχετε και άλλες επιλογές. Αν ήδη μετανιώνετε ή ξανασκέφτεστε την επιλογή σας, αλλάξτε την τώρα που είναι πολύ πολύ νωρίς γιατί, για να μην ανησυχείτε, η αλλαγή πορείας στα 20,22,24 πάλι έγκαιρη είναι. Για την επιλογή της καριέρας σας μην ακούσετε κανένα γονιό και κανένα ιδιοκτήτη φροντιστηρίου. Η σιγουριά δεν είναι η μόνη λύση και δεν είναι ποτέ στο 100%, μόνο η μιζέρια από μια συγκαταβατική επιλογή είναι εγγυημένη. Αν θεωρείτε ότι δε θέλετε να περάσετε τα υπόλοιπα 4 με 5 τουλάχιστον χρόνια στη δείνα επαρχιακή πόλη, αν πιστεύετε ότι συμβιβάζεστε, αν μετανιώνετε γενικότερα εναλλακτικές υπάρχουν πολλές. Και μπορεί αυτό να σας ακουστεί ρομαντικό αλλά πάνω από τα θέλω μας σε τέτοιες περιπτώσεις δε θα πρεπε να είναι τίποτα. Σκεφτείτε τα φοιτητικά σας χρόνια στο εξωτερικό, σκεφτείτε τον εαυτό σας να λέει ότι σπουδάζει fashion design ή σχέδιο σε κάποιον που σπουδάζει Ιατρική ή Νομική απλά και μόνο επειδή μπορεί και, επειδή γνωρίζω καλά ότι το κύρος της επιλογής σας παίζει αυτή τη στιγμή πολύ σημαντικό ρόλο, σας διαβεβαιώνω ότι δεν υπάρχει άτομο με μεγαλύτερο κύρος από αυτό που ξέρει σε τι είναι καλός και τι απολαμβάνει. Ούτως η άλλως, η ευτυχία είναι η καλύτερη εκδίκηση!
καλωσήρθατε...!
Ακόμη και αν καταλάβετε στην πορεία ότι η επιλογή σας σας δυσαρεστεί μη διστάσετε να δικαιολογήσετε τον εαυτό σας γιατί είχατε δίκιο κάνοντας το οποιοδήποτε λάθος. Ένας 18χρονος ή μια 18χρονη που μετά από τόση πίεση καλείται να κάνει μια τόσο καθοριστική επιλογή είναι στις περισσότερες περιπτώσεις σίγουρη συνταγή αποτυχίας και παρορμητικότητας. Σε κάθε περίπτωση, στην πορεία της ζωής σας θα σας παρουσιαστούν άπειρες ευκαιρίες και ιδέες που θα χρειαστούν τόλμη και αυθορμητισμό. Αρπάξτε τες.
Τέλος, θα ήθελα να διαλύσω ένα μύθο που είναι πολύ κρίμα να διαιωνίζεται... Τα φοιτητικά χρόνια δεν είναι ο παράδεισος που έχουν οι περισσότεροι στο νου τους. Το πανεπιστήμιο -και δη το ελληνικό!!- θέλει υπευθυνότητα, τρέξιμο, σύνεση και πολύ ακόμη διάβασμα! Για το λόγο αυτό, εύχομαι να επιδωθείτε σε κάτι που σας αρέσει να ξοδεύετε χρόνο μαζί του και να μη χάσετε -όπως το 80% των φοιτητών- το πρώτο έτος ή την πρώτη εξεταστική για το τίποτα. Πιστέψτε με δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να είσαι 22 ή 23 και να πρέπει να μπεις σε ένα αμφιθέατρο με τους 18χρονους συναδέλφους σου. Και αυτό είναι ντροπιαστικό για εμάς και όχι για σας που όντας απλά στο αμφιθέατρο μετά τις πανελλήνιες σας κάνει ήρωες.
Σημείωση του Συγγραφέα: Οι μεγαλύτεροι καλά θα κάνουν να μην κοροϊδεύουν τη γενικότερηκατάσταση γιατί μάλλον διαγράψετε την ψυχολογία εκείνης της περιόδου. Εγώ δε σας θυμάμαι καθόλου... κουλ.
Σε λίγες μέρες μπαίνει ο Σεπτέμβριος (well, DUH) και προτού με βρίσετε σκεφτείτε τι σημαίνει αυτό. Δεν είναι ούτε σχολεία, ούτε εξεταστικές (όσες δεν ακυρωθούν) ούτε το κρύο του φθινοπώρου. Η επιστροφη του κόσμου στις πόλεις σημαίνει ότι ξεκινούν και τα live! Ναι φυσικά θα μου πείτε. ΟΛΑ μέσα στην εξεταστική. Το σημερινό άρθρο είναι αφιερωμένο στις συναυλίες του επόμενου μήνα. Με χρονολογική σειρά πάντα.
2 Σεπτεμβρίου.
Sleeping Pillow και Viper Vikings, ζωντανά στη Μονή Λαζαριστών, στην Θεσσαλονίκη.
Η βραδιά ξεκινά με τους καταπληκτικούς ViperVikingsκαι με την παρουσίαση της πρώτης τους δισκογραφικής δουλειάς. Danceκαι ηλεκτρονική μουσική θα είναι εκεί για να σας πάρει τα μυαλά και να σας κάνει να χορέψετε μέχρι τελικής πτώσης. Ακολούθουν οι SleepingPillow, ένα rock/triphopσυγκρότημα από την Θεσσαλονίκη, που, όπως και οι ViperVikings, μετρούν πολλές εμφανίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Τα εισιτήρια κοστίζουν 7 ευρώ προπώληση στα Metropolisκαι στα ταμεία της Μονής Λαζαριστων, ενώ τιμή ταμείου την ημέρα της συναυλίας είναι 10 ευρώ.
Ώρα Έναρξης 21:30
7 Σεπτεμβρίου.
DubInc. liveστο Τεχνοπολις στο Γκάζι της Αθήνας. Μια από τις μεγαλύτερες reggaedubμπάντες EVER! Κατευθείαν από τη Γαλλία στην πολη σας!
Τιμή Εισιτήριου 25 ευρώ. Ώρα Έναρξης: 21:30
Πυξ Λαξ στην Θεσσαλονίκη! Με νέο reunionεπιστρέφουν στην σκηνή με μια συναυλία στο Καυτατζογλειο στάδιο της Θεσσαλονίκης. Τιμή Εισιτήριου:Αρένα 11 Ευρώ, Κερκίδες 15 Ευρώ.
8 Σεπτεμβρίου
Οι DubInc. αυτή τη φορά στην Θεσσαλονίκη, στον Μύλο με εισιτήριο 22 ευρώ προπώληση, 26 στην είσοδο.
10 Σεπτεμβρίου
Οι Πυξ Λαξ στην Μαλακάσα (TerraVibe) Τιμή εισιτήριου 11 ευρώ προπώληση, 15 στην είσοδο.
11 Σεπτεμβρίου.
ΣτοEntertainment stage τηςΑθήναςέρχονταιοιSuede τουThe Beautiful Ones, τουTrash καιτουShe’s in Fashion. Τιμή εισιτήριου 35/40 ευρώ.
14 Σεπτεμβρίου
VanessaMaeστο Ηρώδειο Αττικής. Ένα από τα μεγαλύτερα μυαλά στο σύγχρονο βιολί επιστρέφει στην Ελλάδα για μια συναυλία. Οι τιμές είναι βέβαια τσουχτερές (από 50 έως 180 ευρώ) αλλά αν μπορείτε να τα διαθέσετε, σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Εμπειρία ζωής.
16 και 17 Σεπτεμβρίου.
Ξεκινά, για άλλη μια χρονιά, το ReworksFestivalστην Θεσσαλονίκη. Ένα από τα μεγαλύτερα φεστιβάλ στη Βόρεια Ελλάδα, φέτος θα φιλοξενήσει μουσικούς από electro, techno, dubstep, funk, soul, jazzκαι άλλα είδη μουσικής.Για τους καλλιτέχνες συμβουλευτείτε την ιστοσελίδα του φεστιβάλ εδω. Τιμές εισιτήριου 28 ευρώ για το μονοήμερο και 40 για το διήμερο.
24 Σεπτεμβρίου.
Οι θρυλικοί Sanctuary μετά από χρόνια απουσίας από τη σκηνή, λόγο υποχρεώσεων με άλλες μπάντες, επιστρέφουν για να επαναπροσδιορίσουν τον όρο metalμουσική. Ο WarellDaneκαι η παρέα του θα σας περιμένουν στο PrincipalClubστην Θεσσαλονίκη και στο Gagarin 205 LiveMusicSpace, στην Αθήνα, στις 25 Σεπτεμβρίου. Τιμή 25 ευρώ το κεφάλι.
30 Σεπτεμβρίου
Στην τελευταία περιοδεία πριν τη διάλυση τους, έχουμε την τιμή να απολαύουμε για τελευταία φορά τους θρυλικούς doomsters, Cathedral. Θα σας περιμένουν στο Block 33 της Θεσσαλονίκης στις 30 και στο Gagarin 205 LiveMusicSpace την επομένη μερα. Τιμες εισιτήριων 20 με 30 ευρώ ανάλογα με το πότε θα πάρετε το εισιτήριο σας. (όσο πιο νωρίς τόσο πιο φθηνό.)
Την ίδια μέρα, στο Κύτταρο της Αθήνας, εμφανίζονται οι DubPistols, μια άκρως καλοκαιρινή dubμπάντα από το Λονδίνο. Αντίστοιχα, την επομένη μέρα εμφανίζονται στο Block 33 της Θεσσαλονίκης.Τιμές παίζουν από 10 μέχρι 15 ευρώ.
Σε άλλα νέα, την τιμητική τους είχαν οι Adele και οι FooFightersστα MtvVideoMusicAwardsπου έγιναν την Κυριακή. Συγκεκριμένα, η Adeleκέρδισε 4 βραβεία (Μοντάζ, Σκηνοθεσίας, Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης και Κινηματογραφίας) για το τραγούδι RollingintheDeep. Στην κατηγορία Καλύτερο Ροκ Βίντεο, οι FooFightersπήραν το βραβείο για το βίντεο του Walk. Toβραβείο για το Βίντεο της Χρονιάς όμως, το απέσπασε η KatyPerryγια το τραγούδι της, Firework