Διάλεξε μια δουλειά που σ' αρέσει και δε θα χρειαστεί να δουλέψεις ούτε μια μέρα στη ζωή σου, είπε ο Κομφούκιος. Και ενώ υπάρχουν εκατοντάδες άνθρωποι που έχουν την τεχνική κατάρτιση, λίγοι είναι αυτοί που είτε με την θέληση τους είτε με το μεράκι τους κατάφεραν να αλλάξουν τον χώρο του gaming.
Jonathan “Fatality” Wendel
Ο Jonathan Wendel είναι ο ορισμός του pro gamer. Ξεκίνησε το 1999 στο Ντάλας στο Quake Series όπου ήρθε τρίτος. Μέχρι σήμερα έχει κερδίσει πάνω από 500.000$ από το gaming, έχει ιδρύσει την δική του εταιρία και έχει δώσει το όνομα του σε πολλά μοντέλα hardware. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι κατάφερε να καταρρίψει το μοντέλο του χοντρού,τριχωτού,με πατομπούκαλα and what not gamer. Επίσης προσπάθησε και ο ίδιος να προωθήσει άλλους στον χώρο του competitive gaming και το έκανε με μεγάλη επιτυχία. Έχει δώσει συνεντεύξεις ή έχει γίνει αντικείμενο σχολιασμού από μεγάλες εφημερίδες όπως οι Time,The New York Times,Forbes αλλά και σε πληθώρα εντύπων και ιστοσελίδων με κύριο θέμα την τεχνολογία. Και όλα αυτά ξεκίνησαν από το πάθος του για το Quake.
Steve “Guinsoo” Pheak
Όσοι έπαιζαν DotA πριν την 6.01 ξέρουν τον Guinsoo. Είναι αυτός που βασισμένος στην δουλειά του Eul έβγαλε την πιο δημοφιλή έκδοση του DotA, το DotA Allstars. Χρησιμοποιώντας την μηχανή του Warcraft 3 κατάφερε να θέσει τα θεμέλια για ένα καινούργιο genre που ήδη έχει κατακτήσει εκατομμύρια παίκτες. Από αυτή την διαδικασία όμως δεν είχε κανένα οικονομικό όφελος αλλά αυτό δεν το απέτρεψε από το να συνεχίσει. Το ταλέντο του όμως αναγνωρίστηκε και η Riot αποφάσισε να τον προσλάβει και να του δώσει την ευκαιρία και όλα τα εφόδια για να δημιουργήσει το δικό του game, το πολύ γνωστό πλέον League of Legends.
Markus “Notch” Persson
Το δημιούργημα του Markus Persson είναι η απόδειξη ότι δεν χρειάζονται τετραδιάστατα γραφικά και/ή πολύπλοκο gameplay για να είναι διασκεδαστικό. Αρκεί μια καλή ιδέα Το Minecraft έχει αποκτήσει το δικό του κοινό που το στηρίζει με όποιο τρόπο μπορεί. Ο Persson ξεκίνησε ως Developer σε μικρές εταιρίες και έλαβε μέρος σε πολλούς διαγωνισμούς με θέμα το ερασιτεχνικό game design/programming.
Το 2009 αποφάσισε να παραιτηθεί από την δουλειά του και αποφάσισε να ασχοληθεί αποκλειστικά με το Minecraft. Από τότε ο Persson ίδρυσε την δική του εταιρία που έχει ήδη αποφέρει τεράστια κέρδη και έχει το δικό της φανατικό κοινό. Και είναι μόνο στην αρχή.
Χαρίλαος Χυτάς
cchitas@rouamat.com