Αρχείο

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

The Era of the Green Goblin….

  Dance, dance revolutionΟι χοροι και τα πανηγυρια συνεχιζονται επι ελληνικου εδαφους, με μεγαλες προσωπικοτητες της χειρομαντειας και του αφρικανικου βουντου να κανουν την εμφανιση τους στις ελληνικες πασαρελες της πολιτικης σκηνης. Απο ρουμπινια Νοστραδαμους του τραπεζικου συνδικατου που με μια και μονο μαντεψια εγιναν διασημοι εθνοαστερες μεχρι επικων διαστασεων κεντροευρωπαιους χαρτογιακαδες με ενοχο παρελθον που ηρθαν για να συναιτισουν τους αριστεριστες, ολοι συμπληρωνουν ενα ευμορφο μωσαϊκο πολιτικης και χυδαιοτητας που λερωνει καθε μερα τα παπουτσια και τις συνειδησεις των Ελληνων. 

  Revolutions revisitedΟ καποτε περηφανος ηχος του βενζινοκινητηρα που γεμιζε τις πολεις με φασαρια, εδιωχνε μακρια τα περιστερια και αποπροσανατολιζε τις καρετα-καρετα τεινει να εκλειψει. Αφενος η γενικοτερη κριση και τα χαρατσια που φερνει μαζι της και αφετερου η αλλαγη προσανατολισμου σε αλλες πιο «καθαρες» μορφες μεταφορας συνεβαλαν δραστικα στην ολοενα και λιγοτερη χρηση του διαμαντιου του Daimler. Οι περιστροφες ενος κυματομορφου μεταλλου τεινουν να αντικατασταθουν απο αυτες μερικων περιστρεφομενων πηνιων. 

  Say whaah? Ω, ναι κι αν τα καραγκιοζιλικια και οι τσαρλατανισμοι της υγραεριοκινησης σας φαινονται ομοιως χαζα και προσκαιρα με μενα θα εκπλαγειτε, ευχαριστα ελπιζω, οταν δειτε την πληθωρα πρωτοτυπων που ειναι, θεωρητικα, μια σπουδη στο πως θα μπορουσε να ειναι το μελλον. Δεν ειναι φυσικα κατι καινουργιο ολο αυτο, καθε αλλο μαλιστα, αφου πρωτη φορα παρουσιαστηκε απο, ποιον αλλο, το Dr. Ferdinand Porsche στα τελη του προ-προηγουμενου αιωνα μια τετοια σπουδη, που ποτε ομως δε βρηκε το δρομο της για την ευρεια παραγωγη (απ’οτι φαινεται τα αρματα μαχης κερδισαν και το Fuehrer και το Dr Porsche…). Απλα ειναι επικαιρο οπως ποτε, τωρα που θα πρεπει να στηριχτει για ακομη μια φορα η Γαλλικη και η Γερμανικη οικονομια. 

  Explain yourself sonΤα σχεδια των ευρωπαιων ομολογων του προεδρου του πρασινου τερατος του σοσιαλισμου στην Ελλαδα, περιλαμβανουν μεταξυ αλλων την απαγορευση κυκλοφοριας οχηματων που δεν ρυπαινουν παραπανω απο τις πετουνιες των μπαλκονιων του Λονδινου, στα μεγαλα ευρωπαϊκα αστικα κεντρα και φυσικα την μειωση των εκπεμπομενων ρυπων, γενικα στην μεγαλη χαρτα της Ενωμενης Ευρωπης οσο γινεται προς ελαχιστο δυνατον. Και αυτο αλλαζει πολλα πιστεψτε με. 

  Smile and wave boyz, just smile and waveΗ μεγαλη αληθεια ειναι οτι οποια οδο και να διαλεξει κανεις, η παραγωγη ενεργειας θα παραμενει μια αρκετα ευαισθητη διαδικασια αλλαγης απο μια μορφη σε καποια αλλη. Ειτε αυτο που καιμε ειναι κατι που περιεχει ενεργεια ειτε αυτο που διαλυουμε σε οξυ παραγει ενεργεια η διαδικασια ειναι διαδικασια και τα καταλοιπα θα παραμενουν και οι Αφρικανοι μπορουν να επιβεβαιωσουν το ποιον της «καθαρης» ατομικης ενεργειας της Γαλλιας, οπως και οι παρακακαυκασιοι λαοι το ποιον της Ρωσικης. Απλα, οπως η γατα, οι δυτικοι εθνοπατερες ειναι μαθημενοι να τα...καλυπτουν προχειρα, να τα παρατανε αλλου μεχρι να γινουν αλλουνου προβλημα και μετα να κανουν πως δεν συμβαινει τιποτα. 

  Δεν εισαι αντρας, αν δεν το χεις δοκιμασει πρωτα...Αφηνοντας κατα μερους τους ρυπους, πολιτικους και αεριους, τα οχηματα που ειτε υποβοηθουνται απο ηλεκτροκινητηρες στην κινηση τους ειτε ειναι αμιγως ηλεκτροκινητα, ειναι αρκετα γουστοζικα. Καινε απο τιποτα εως καθολου, δεν ρυπαινουν παραπανω απο τα...αερια μου και τραβανε σαν τρακτορες. Οι ηλεκτροκινητηρες αλλωστε εχουν την κακια συνηθεια να αποδιδουν την μεγιστη ροπη τους σχεδον απο μηδενικες στροφες και ο ηχος τους ειναι σαν ενος Roots κοντα στο οριο περιστροφης του οταν εισαι εκτος οχηματος, ενω δεν ξεπερνουν αυτον του θροϊσματος φυλλων οταν εισαι εντος. Επιπλεον ενισχυεις ολες τις αγορες του κοσμου με την αγορα ενος τετοιου καθαρου οχηματος, στις περισσοτερες των περιπτωσεων γλυτωνεις τα τελη κυκλοφοριας, δεν χαλας ενα μισθο σε καυσιμα και το καλυτερο απ’ολα ειναι οτι μπορεις να λες ελευθερα οτι εισαι ενας απολυτα συνειδητοποιημενος, ευσυνειδητος πολιτης τοπυ αυριο. Οποτε και ο δυτικος απολαμβανει καθαρο αερα και οι καρετα-καρετα βρισκουν το δρομο για το σπιτι μετα τις ερωτικες συνευρεσεις τους. 

  Please mind the gapΥπαρχει, indeed, ενα λογικο κενο μεταξυ των καρτουνισματων της Γαλλιας, των γρυλισματων της Γερμανιας και του πραγματικου κοσμου της καθημερινοτητας μας και γινεται ακομη μεγαλυτερο αν ξεφυγεις απο τα συνορα της Ε.Ε. και την δεις παγκοσμιος. Βλεπετε εδω και καιρο οι Ασιατες μπαινουν εντονα στο ρουθουνι των Ευρωπαιων και σκανδαλιζουν ευχαριστα τους Αμερικανους. Φημολογειται δε, οτι εφοσον εχουν τακτοποηθει οι σχεσεις με τους Αραβες και τα Αμερικανακια, επομενο βημα θα ειναι να ενωθει και η Ευρωπη ωστε να υπαρχει μια υπολογισιμη συμμαχια για να πεσει η κραταια Ασια. Αλλα αυτα ειναι ενα μεγαλο θεμα και σιγουρα οχι το δικο μας. Το δικο μας θεμα ειναι η καθημερινοτητα και ποσο θα αλλαξει. 

  Calling EarthΜπορει να με ποναει τρομερα που το γραφω, αλλα η αληθεια να λεγεται και ειναι οτι πισω στον πλανητη Γη και εμας τους απλους, τα πραγματα μαλλον ελαχιστα θα αλλαξουν. Ισως να αλλαξει αυτο που συναλλασομαστε αλλα τιποτε παραπανω. Αντι να πας στο βενζιναδικο θα πας στο...ηλεκτροπωλειο και αντι η ειδικοτητα του επισκευαστη να ειναι αμιγως μηχανολογικη να ειναι και ηλεκτρολογικη. Και φυσικα το καλυτερο ειναι οτι αν μπορουμε να κανουμε κατι για την μολυνση, εστω και βλακωδες, καλα ειναι να το κανουμε κι ας σημαινει οτι πριν μπεις στην πιστα για το σαββατιακο trackday αντι να αγριευεις τους χαρτες αναφλεξης και να πειραζεις το advance, θα αλλαζεις το voltage των μπαταριων σου. Μικρο κακο μπροστα στο γενικο καλο. 

  PendingΑναμενουμε λοιπον τις εξελιξεις στο χωρο και μαλιστα λειαν συντομως, καθοτι η κριση ειναι μπορα και περναει. Περναει ταυτοχρονως και η ωρα και με ζωνουν τα φιδια στη θεοσκοτεινη βιομηχανικη περιοχη οποτε παρτε μια προσωπικη αποψη για το δρομο. Το μεγαλο εξελικτικο βημα στο χωρο (και μεταξυ μας οχι μονο) θα ερθει οταν και αν ποτε μπει σε εφαρμογη το σχεδιο της βιωσιμης αναπτυξης. Κακα τα ψεματα η ρυπανση ειναι εξ’ολοκληρου ανθρωπογενης και σε πολλες περιπτωσεις καθαρα θεμα ελλειψης μετρου (που’σαι ρε μανα με τα καλα σου...)και το μετρο εχει να κανει καθαρα με τον τροπο που αντιλαμβανομαστε τα ορια της χρησης. Δεν μπορουμε δηλαδη να μιλαμε απλα για «βρωμικα» οχηματα και να αφηνουμε απ’εξω το μυαλο των χρηστων τους. Let’s put some smarts into our brains, που λεει κι ο θεος Randall… Καλες βολτες και φορατε και καμια αλυσιδα τωρα με τον νεο καιρο που μας ερχεται.




Featherweight
featherweight@rouamat.com