Αρχείο

Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2011

Κουβέντες του στροφαλοθαλάμου: Τιουν μαϊ ραϊντ δε γκρικ γουεϊ


With a lil’ bit ‘o cruelty on top… Πριν καμια βδομαδα ο Mr. Editor με εισηγαγε στη θεωρια του shock, ενα λιγο πολυ γνωριμο χαρακτηριστικο της εξουσιας, του να αφηνεις, δηλαδη, την μαζα υπο πιεση για παρατεταμενο χρονικο διαστημα ωστε μεσω της ψυχολογικης εξαθλιωσης που επερχεται, να επεμβαινεις υστερα στην ελευθερη βουληση. Παραδειγματα οπως, με τη σειρα που ηρθαν, η κριση των σιτηρων, η πετρελαϊκη κριση, ο Ομπαμα, η χρηματοπιστωτικη κριση, ο Παπανδρεου, η Fukushima (εμενα δεν μου το βγαζει απο το μυαλο κανεις οτι προκειται για δολιοφθορα και οχι εξαιτιας του σεισμου) υπαρχουν αρκετα, για να επιβεβαιωσουν το γεγονος οτι ζουμε υπο καθεστως shock ολον αυτο τον καιρο και οτι φυσικα αυτοι που το υποκινουν εχουν χασει τη φαντασια τους, για να μην πω και την αξιοπρεπεια τους, αφου χρησιμοποιωντας, με το χειροτερο τροπο, το τελευταιο προπυργιο της ελευθεριας, μοιραζουν μηνυματακια με πονηρο περιεχομενο για το ποιον των Ελληνικων τραπεζων αλλα και το πιο γελοιο, πιθανοτητα κινδυνου απο ραδιερνεργεια στην Κινα λογω του «ατυχηματος» στην Ιαπωνια (λεγε με BBC).

Back to realityΠισω στους τεσσερεις τροχους και την ταπεινη μας elladικη πραγματικοτητα, ολα αυτα δεν βρισκουν απαραιτητα αντικρυσμα, αμεσα τουλαχιστον σαν γεγονοτα, αλλα κρυβουν μια αρκετη δοση αληθειας οσον αφορα την πιθανοτητα αιτιολογησης των συνθηκων κατω απο τις οποιες ζουμε σημερα...ή καλυτερα οδηγουμε. Καθοτι ολοι δουλευουν, μεν, στην κατευθυνση της τυποποιησης του ανθρωπου σαν ειδος και σαν οδηγο βεβαιως-βεβαιως και λιγο-πολυ, οι περισοοτεροι συνηγορουν ή μπαινουν αθελα τους στην ολη λουμπα του να κινηθουν προς συγκεκριμενη κατευθυνση παραγωγης ομοιωματων του καλυτερου σε πωλησεις, απο την αλλη δε, η μαζικη υποδουλωση θα ελθει μεσα απο διεργασιες και διαδικασιες τοσο ομορφα μοστραρισμενες που ολοι θα αναφωνουν «ααα» και φυσικα θα πιστευουν οτι ολα γινονται για το καλυτερο, καθοτι δεν ειναι προβλημα οτι το πετρελαιο ειναι ακριβο αλλα οτι τα αυτοκινητα καινε πολυ απο δαυτο, αλλα ουτε οτι η υπερσυγκεντρωση πληθυσμου στα αστικα κεντρα και η καθολα στενομυαλη δομηση φταιει για την «τοπικη» ατμοσφαιρικη ρυπανση αλλα οτι τα αυτοκινητα ρυπαινουν ή ακομη καλυτερα, δεν ειναι προβλημα οτι υπαρχουν πολλοι ανθρωποι, λιγες συγκοινωνιες και πολλες παραπανω διαδρομες που καλυπτονται απο αυτες, αλλα το οτι ο κοσμος χρησιμοποιει πολλα αυτοκινητα και αντιστοιχουν πανω απο τρια αυτοκινητα ανα πολιτη σε πολλες των περιπτωσεων. Ετσι φτασαμε λοιπον στο σημειο ο αποπατος της βιομηχανιας και της παραγωγης υπερκοστολογημενων προϊοντων μοδας και ομορφιας (με τα πρωτα να εχουν χασει την εμπνευση τους και απλα να παλινρομουν μεταξυ φουτουριστικων ταινιων του 1960 και της ιδιας της μοδας του τοτε) να κατηγορει τους «ορολογοποιους», οσον αφορα την λεπτομερεια και την προσοχη στην κατασκευη, Ιαπωνες για μη ασφαλεις αντιδραστηρες. Γιατι κυριε πρεσβη μου, για να μιλησουμε με ορους αυτοκινητστικους, περαν απο μερικες υπερβολικα ριζοσπαστικες (στα ορια της χαζομάρας σχεδον) μπερλινετες, μερικα κερδισμενα πρωταθληματα (παιζοντας τις περισσοτερες φορες εκτος κανονων και περιορισμων...παραδοπιστε Fisichella) τι αλλο εχετε να επιδειξετε απεναντι στα κραταια σχεδον σε καθε ειδους διαδρομη κατασκευασματα απο τη Γιαπωνια (Παπανδρεου τυφλα να’χει ο Σημιτης), οταν αυτα απειλουν αμεσα τις Porsche και τα Audi στο ‘Ring και τους αγωνες αντοχης , ενσωματωνουν τεχνολογιες απο το μελλον (ασχετο αν στα χερια μερικων σκοτωνουν, Θεος σχωρεσ’τους), παραγουν υβριδικα, ηλεκτρικα και λογης αλλα, που παλι τελειως τυχαια θα κλαπουν απο τα συρταρια καποιας γαλλικης βιομηχανιας, για να αποδειχτει οτι ηταν στημενο απο γαλλους? Και τελος παντων, για να μην γινομαστε μηδενιστες η προσφορα των Γαλλων ειναι τεραστια (sic-γκρατουμαι ακομη...) αλλα οπωσδηποτε η αντιστοιχη των Ιαπωνων δεν ειναι αμελητεα και για εμενα, ειναι και υπερανω κριτικης.

Four wheel drive my powerful ride… Ανεφερα πριν την elladικη πραγματικοτητα αλλα χαθηκα στο κυκεωνα πολιτικης βλακειας των διεθνων εξελιξεων. Ο πρασινος ηλιος του σοσιαλισμου που φεγγει διπλα στο αστρο της Ελλαδας πιστευει, λανθασμενα, οτι η γενικοτερη επιβολη αυταρχικων, σχεδον στρατιωτικων, νομων για την ελαχιστοποιηση της ελευθεριας (για την περιπτωση της αυτοκινητιστικης) του Ελληνα θα κανει κατι παραπανω απο το απλα να ζαλισει τα αυτια μερικων, πολυ δε, να μετριασει τις συνηθειες του, τις κακες παντα, να κανει τη δουλεια του, να συντηρει το οχημα του και γιατι οχι να το χαιρεται κιολας. Προσφατα λοιπον, και σε πεισμα των καιρων διαβασα για ενα τερατοποιημενο Starlet EP70, πρωην καρμπιρατερατο, μπροστοκινητο, που μετατραπηκε απο ελληνικα χερια σε 2.0turbo 4WD, για ενα compressor CR-Z, ενα τουρμισμενο Grande Punto T-Jet στα περιπου 250 αλογα και ουτω καθεξης, δειγματα οτι το ελληνικο ποιον οχι μονο δεν κρυβεται αλλα και οτι κατανταει να ειναι κατεστημενο. Μετα απο τεσσερα αρθα για το ελληνικο tuning, θελω εδω να δηλωσω οτι εν τελει οτι και να γινει, εμεις θα συνεχιζουμε να τουρμπιζουμε τα ατουρμιστα, να βελτιωνουμε ο,τι εχουμε στα χερια μας και να χαιρομαστε τοιουτοτροπως τα οχηματα μας, οποια κι αν ειναι αυτα ειτε ειναι ιαπωνικες φτερουγες που δουλευουν με νιτρομεθανολη και 900++ps/lt (το νουμερο αυτο καθε αλλο παρα ψευτικο ειναι και μαλιστα εγινε μετα απο υποσχεση του ιδιοκτητη και βελτιωτη στον εαυτο του να κατασκευασει το πιο δυνατο και γρηγορο Evo VIII στον κοσμο) ειτε ειναι superminis με στοχευμενη βελτιωση για να αποκτησουν χαρακτηριστικα πιο κοντα στα γουστα του ιδιοκτητη διχως να χασουν τον αρχικο τους προσανατολισμο. Η Ελλαδα εχει να επιδειξει μερικα απο τα πιο τρανα παραδειγματα βελτιωσης (ουσιαστικης και οχι κοσμητικης, λεγε με ricer) στον κοσμο, με πρωτοποριες και καινοτομιες που δυσκολα συναντωνται σε αλλες σχολες και που εκαναν πολλους Ελληνες βελτιωτες οχι μονο διασημους ανα τον κοσμο αλλα και αξιοσεβαστα μελη της elite. Διοτι κυριοι, μπορει κατα τον μελλοντα Γαλλο προεδρο να ειμαστε κλεφτες, να κρυβουμε την αληθεια, να κοροϊευουμε του Ευρωπαιους και να ειμαστε χωμενοι στα σκατα (αυτος το ειπε πρωτος, εγω απλα το αναμασω)αλλα ειμαστε αντιστοιχα ικανοι να προκαλεσουμε δεος με το ποσα πολλα μπορουμε να κανουμε με τα τοσα λιγα που μας εχουν αφησει. Κι αν δεν με πιστευετε, ριξτε μια ματια στην 2JZ-GTE conversion IS200 του Κοντραφουρη, στο Evo του Φυκατα (Νο 4 στον κοσμο στο 400αρι), στο παρανοϊκο Μ3 Ε46 turbo του Παγωνη (παγκοσμια πρωτοπορια στις μερες του, φτιαγμενο  απο ελληνικα χερια), στη Lancia Integrale του Δημητριαδη(απο τα πιο uber καθαροαιμα, αγωνιστικα κατασκευασματα), στο Shadow Evo VIII της Auto Ergonomics, στο STI TypeR του Μητσοτακη ή στο twincharged MINI Cooper S της Minispeed (που ακουγεται οτι παιρνει καμποσες παραγγελιες απο το εξωτερικο και παρουσιασε πακετο βελτιωσης για το Countryman πριν απο τους Γερμανους), απλα για να καταλαβετε αυτα που λεω. Και αυτα ειναι μονο λιγο απο τα αναριθμητα παραδειγματα του ελληνικου tuning και θα μπορουσαν να ηταν ακομη περισσοτερα αλλα δεν ειναι εκει το θεμα.

Green Monster of SocialismΤο πρασινο, παροτι χρωμα «γηινο» και γνωστο οτι φερνει ηρεμια στον εγκεφαλο (εξ’ου και η χρηση του σε δωματια νοσοκομιων), στην Ελλαδα  εχει καταντησει να φερνει αναστατωση και να ειναι το κοκκινο πανι σε καθε εναν φορολογουμενο και μη. Μπορει το παιδι με το μουστακι και τον ανατελλοντα ηλιο για σημαια να το εχει βαλει αμετι μουχαμπετι να σπασει τον ελληνικο τσαμπουκα με καθε ευφανταστο τροπο αλλα ο Ελληνας παραειναι σκληρο καρυδι και απλα θα συνεχισει να κανει αυτο που ξερει καλυτερα, να επιβιωνει και γιατι οχι να επαναστατει. Αυτα και κλεινω το κεφαλαιο tuning και παμε για αλλα. Μεχρι την επομενη εβδομαδα, καλες βολτες, καλη εθνικη επετειο (κατα καποιου που μας χτυπα την πορτα δευτερη φορα και θα του σπασω το κεφαλι) και καλη συνοδο...

Υ.Γ.: Η πρασινη κυβερνηση, επεδιωξε και καταφερε την ποινικοποιηση της μη-πληρωμης διοδιων για λογαριασμο των φιλων της κοινοπραξιας των «Δρομων του Αιγαιου». Γιατι απο την αλλη δεν ποινικοποιηθηκε η μη συντηρηση του δρομου, η ελλειψη φωτισμου και επαρκης σηματοδοτησης που ειναι κατα ενα μεγαλο ποσοστο υπευθυνα για θανατηφορα ατυχηματα?






Featherweight
featherweight@rouamat.com