Αρχείο

Πέμπτη, 10 Μαρτίου 2011

Κουβέντες του στροφαλοθαλάμου: Tune it, baby, tune it!



Ειναι πολλα τα λεφτα AngelaΠραγματι και ειναι πολλα τα χρηματα που παιζονται στον τομεα του αυτοκινητου και ακομη περισσοτερα θα γινουν τωρα που θα κλεισει η ενοτητα «κριση» και ολα αυτα που προβαρονταν στις εκθεσεις και στα shows θα κυλισουν τις ροδες τους στους δρομους του κοσμου. Παρολα αυτα, επειδη πανε να κανουν το αυτοκινητο ειδος πολυτελειας, ιδιαιτερα αν μιλαμε για την περιπτωση του Ellada, ο κοσμος αρχιζει να επιστρεφει στις ριζες του, που θελουν με καθε τροπο να συμβαλλουν στη γιγαντωση του φαινομενου του θερμοκηπιου, στο λιωσιμο των παγων της Γροιλανδιας, στην αποψιλωση της κομης του Παπανδρεου, στο κυνηγι της αγριας φωκιας της Μαδαγασκαρης, στις διαφημιστικες καμπανιες που «εκπορνευουν» τα αθωα ασπρα ζωακια της ανταρκτικης βαζοντας τα να πινουν το ποτο του φαρμακοποιου απο την Ατλαντα και γενικοτερα σε ολα τα ανυποστατα που φορτωσαν στην καθημερινοτητα μας.

Το μικρο γαλατικο χωριο... Μεχρι και σημερα που ολοι μιλανε για καταναλωση καυσιμου μικροτερη απο καφετιερα, blue, green, yellow, magenta efficiencies και υποσιτισμενα τουρμαλογα, υπαρχει ακομη μια φυλη που καλα κρατει απεναντι στον ευρωπαϊκο παραλογισμο και σε πεισμα των καιρων συνεχιζει να κατασκευαζει compressor kits για big block καρμπυρατερατους V8s που καταναλωνουν σε καθε διαδρομη περισσοτερο καυσιμο απ’οτι τα τροχοφορα της Αθηνας σε ενα χρονο και επιμενουν να σκοτωνουν γαλαζιες φωκιες της Γουαδελουπη. Περα απο την πλακα ομως, αν υπαρχουν αυτη τη στιγμη κολλημενοι μεν, αγνοι δε, μηχανικοι στον κοσμο, αυτοι κατοικουν στην αντιπερα οχθη του Ατλαντικου (το συνδρομο του αποικιοκρατη δεν σου φευγει ποτε...). Παρολο που μας τα χαλασαν τελευταια με τα hot imports και τις γερμανικες πριονοκορδελες που ασχολουνται, υπαρχει μια μεγαλη μεριδα ανθρωπων που συνεχιζει να πιστευει στο « there is no replacement, for displacement», ακομη κι αν αυτο σημαινει οτι πρεπει να στελνουν συνεχως κοσμο για να παραμεινει ο στρατος κατοχης στην Μεση Ανατολη (για δημοκρατια λενε οτι πανε αυτοι, αλλα παντα τυχαινει να βρισκεται μαυρος χρυσος κατω απο τα συνταγματικα κατωχυρωμενα δημοκρατικα διακαιωματα του εκαστοτε αραβα).

Δυο-δυο, στο tuning δυο-δυο... Ο πρασινος ηλιος του σοσιασιλμου καει για σοσιαλιστες και μη και οι κινησεις του μεγαλου εθναρχη της νεας ελληνικης ταξης πραγματων κανει τα παντα για να γινουμε το next best thing στο ατυπο American Idol της πολιτικης. Παρα την μαυριλα ομως της ολης υποθεσης, πρεπει να δηλωσω εδω οτι η εταιρη γαλατικη φυλη του tuning ειναι η ελληνικη και αυτο γιατι εκτος του οτι ειναι απο τις πιο ζωηρες ειναι και αυτη που εχει να αντιμετωπισει τα πιο πολλα προβληματα εξαιτιας...ξερουμε ποιου, μην τα ξαναλεμε. Για εμενα τα δυο πιο βασικα χαρτια πισω απο την επιτυχια της συγκεκριμενης σκηνης ειναι η ανομια που επικρατει στην Ελλαδα και η μπολικη ορεξη για πειραματισμο που διακρινει τον Ελληνα, παρεα παντα με την ελλειψη καλυτερων επιλογων. Για να εξηγησω θα αρχισω απο πισω (μην σας μπαινουν ιδεες, ο G.A.P. ειναι υπευθυνος γι’αυτο), στην Ελλαδα του φορου-λεγε με τεκμηριο-πολυτελειας, του 1,6+€/lt αμολυβδης και  της υπερφορολογημενης εισαγωγης απο χωρες της Ε.Ε., ο πολιτης δεν εχει τη δυνατοτητα να αγορασει ουτε καν ενα συγχρονο 2λιτρο hot hatch κατευθειαν απο την αντιπροσωπεια απλα και μονο για να πληρωσει 600€ για την ασφαλεια, να το γεμιζει με απλη αμολυβδη μπας και το κανει βολτα το σ/κ και να το τραυματισει στον πρωτο κρατηρα (ακομη κι οταν πας με ταχυτητα εντος των οριων και ενα μπαλωμα, φαινεται σαν τετοιο) στην αριστερη λωριδα της εθνικης με τα 1342,56 διοδια, πολυ δε να αγορασει κανενα upper class uber sedan ή καμια rally replica. Πηγαινοντας λιγο πιο μεσα, σχεδον στην αρχη του πραγματος, μετα απο πολλες γκρινιες για τα Κ.Τ.Ε.Ο.  και τους παραλογους κανονες του Κ.Ο.Κ., ανακαλυπτεις οτι ενα νομικο πλαισιο που δεν περιφρουρειται, παρα μονον σε περιοδους ελλειψης χρηματος απο τα ταμεια του κρατους, ουσιαστικα δεν ειναι νομος. Δηλαδη, μπορεις να κανεις σχεδον οτι θες στο οχημα σου και να το κυκλοφορησεις, λιγο προσεκτικα για να μην τραβηξεις την προσοχη τωνοργανων και απλα να ευχαριστηθεις τη βολτα με το καμαρι σου ακομη κι αν αυτο σου κοστισε οσο ενα μικρο διαμερισμα στο κεντρο, το οποιο και δεν ειχες αλλα χρειαζοσουν...αλλα τελος παντων αυτο ειναι αλλο θεμα και δεν θα απολογηθω και για αυτο. Τωρα οσον αφορα το μερακι για πατεντες και πειραματισμους που προανεφερα, παροτι δεν με τιμα, αφου κι εγω κατα βαθος ειμαι ελληνοπουλο (αν εξαιρεσουμε την εμφανιση βεβαια), οι Ελληνες εχουν την κακια συνηθεια να χωνονται εκει που δεν τους παιρνει και να καταπιανονται με διαφορων ειδων βλακείες που δεν θα πρεπε αλλα το κανουν. Για παραδειγμα προσφατα διαβασα για ενα βελτιωμενο ελληνικο GTR R35 με βελτιωμενο κιβωτιο απο ελληνικα χερια και μαλιστα με custom εργαλεια διοτι απλα η Nissan δεν προμηθευει τετοιου ειδους πραγματα σε μη εξουσιοδοτημενα κεντρα επισκυεης. Το συγκεκριμενο συνεργειο ειναι επισης υπευθυνο για δυο απο τους πιο δυνατους (αν οχι δυνατοτερους) στον κοσμο, long forgotten,  SR20DET και CA18DET. Επιπλεον, αν παμε στην ελληνικη αγωνιστικη σκηνη πρεπει να αναφερω οτι ακομη και στις, επιεικως, νηπιακου σταδιου ελληνικες πιστες, τα βελτιωμενα μας χτυπανε χρονους που πολλοι ευρωπαιοι και αμερικανοι θα ζηλευαν, για να μην μιλησω για ιπποδυναμεις. Πιο απλα, στην αντιπερα οχθη μια πολυ προσφιλη τακτικη για να αποκτησει το S2K σου τετραψηφια υποδυναμη ειναι να πεταξεις τον F20C και να τοποθετησεις εναν 2JZ-GTE, να δηλωσεις την μετετροπη και μετα να πας για gelato στην Palm Beach. Αλλα ελα που στο Ellada, αντε να βρεις τροπετο απο Supra, αντε να τον τοποθετησεις και το χειροτερο αντε να τον κρυψεις απο τον χαφιε τον γειτονα που τον πειραζει επειδη τα 100db στο ρελαντι εμποδιζουν το πεταγμα αγριοπεταλουδας στην Μασαχουσετη. Απο την αλλη που αλλου  νομιζεις οτι θα δεις F20C εργοστασιακου κυβισμου να στοφαρει στο Θεο για να βγαλει 450+ps/lt , περαν του Ellada?

Too much info, buffer overflow… Για να μην το κουραζουμε πολυ, το αρθρο το κλεινω εδω, για πολλους και διαφορους λογους, αλλα το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν τελειωνει εδω. Πηραμε μια, ας την πουμε μυρωδια, του τι παιζει στην Ελλαδα και θα συνεχισουμε δρυμιτεροι την επομενη εβδαμαδα με πιο χειροπιαστα στοιχεια και ελπιζω παραδειγματα. Μεχρι τοτε, καλες βολτες, kalo kouragio, μακρια απο σοσιαλιστες και ψηφιστε στα νεα polls του Mr. Editor με humor.







Featherweight(featherweight@rouamat.com)