Αρχείο

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

The game is afoot: Οι ήρωες επέστρεψαν





   Ένας από τους πιο κλασσικούς τίτλους στον χώρο των turn-based strategies, το Heroes of Might & Magic απέκτησε έναν καινούργιο διάδοχο. Το studio άλλαξε και μαζί του άλλαξε και ο τίτλος σε Might & Magic: Heroes VI. Ναι, εντάξει, δεν είναι και τόσο συνταρακτική η αλλαγή. Ευτυχώς όμως το ίδιο έγινε και με το gameplay. Φαίνεται ότι στην Blackhole Games σέβονται την παράδοση και κράτησαν σχεδόν αυτούσια όλα αυτά που έκαναν το παιχνίδι ξεχωριστό.

   Στο  Might & Magic: Heroes VI καλείστε λοιπόν να χτίσετε και να αναβαθμίσετε τα διάφορα κτίρια στην πόλη σας,να φτιάξετε στρατό και μαζί τους ήρωες σας να διεκδικήσετε πρώτες ύλες, αντικείμενα και να κατακτήσετε τις πόλεις των αντιπάλων σας. Ότι κάνατε πάντα. Βέβαια οι πρώτες ύλες μειώθηκαν σε τέσσερις και τα factions σε πέντε. Αυτό κάνει το παιχνίδι πιο προσβάσιμο στους νέους χωρίς να αλλάζει δραστικά το gameplay. Ένα καινούργιο feature είναι το alignment system. Βάσει των επιλόγων που θα κάνετε κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού θα δίνουν στον χαρακτήρα σας διαφορετικά abilities. Για παράδειγμα ο Cleric μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε Confessor και Inquisitor. Ο Confessor μπορεί να healάρει και να ενισχύσει την άμυνα του στρατού, ενώ ο Inquisitor μπορεί να αυξήσει την ζημιά που κάνει ο ίδιος και ο στρατός του. Όλο αυτό αυξάνει τον αριθμό των διαθέσιμων στρατηγικών και προσθέτει ποικιλία.

   Όμως το M&M:Heroes VI έχει και αρκετά προβλήματα. Υπάρχει μια πληθώρα από bugs και glitches στα γραφικά που μερικές φορές γίνονται ιδιαίτερα εκνευριστικά. Αυτά όμως διορθώνονται με 1-2 patch. To χειρότερο όμως είναι η απαίτηση του παιχνιδιού να παίζεις online για να έχεις πρόσβαση σε όλα το content. Ο server είναι αρκετά προβληματικός. Πολλές φορές μπορεί να χάσετε αρκετές ώρες παιχνιδιού εξαιτίας ενός disconnect. Το να παίζεις online πρέπει να είναι θέμα επιλογής ιδιαίτερα σε ένα παιχνίδι που κάθε game μπορεί να κρατήσει ώρες.

  Το  M&M: Heroes VI αξίζει τα λεφτά του. Παρόλο που είναι πιο φιλικό προς το νέο παίκτη,παραμένει ένα από τα πιο ανελέητα παιχνίδια και δεν συγχωρεί λάθη. Αν έχετε χρόνο πραγματικά αξίζει το κόπο.




Χαρίλαος Χυτάς

The Geek Limbo: Watchmen 2? Όχι όχι όχι!







            Γύρω στο 2011 υπήρξαν φήμες ότι η DC/Warner Bros ενδιαφέρονται για μία επέκταση του κόμικ έπους Watchmen είτε με το μορφή prequel ή sequel. O ίδιος ο Alan Moore, δημιουργός του Watchmen επαλήθευσε τη φήμη προσθέτοντας ότι τον πλησίασαν για να γράψει αυτός το νέο κεφάλαιο με αντάλλαγμα να του δώσουν πίσω τα δικαιώματα της δουλειάς του που έχει κάνει στη DC (ιστορίες όπως το V for Vendetta, Swamp Thing, Batman: Killing Joke και πολλά άλλα αριστουργήματα) αλλά ευτυχώς αρνήθηκε. Γιατί ευτυχώς θα το αναλύσω παρακάτω...

Άλλα ονόματα που ακούστηκαν ότι θα αναλάβουν το νέο Watchmen είναι ο Grant Morrison και Rob Liefeld (!!!). Μέχρι πρότινος η  DC φάνηκε ότι δεν ενδιαφέρεται τελικά για το νέο Watchmen αλλά υπάρχουν αναφορές πως στην τελευταία New York Comic Con η DC εξέφρασε την επιθυμία της να συνεργαστεί με ονόματα όπως ο G Jones, Andy Kubert, Brian Azzerello και J. Michael Straczynski για μία σειρά από prequel comics βασισμένη στο κόσμο του Watchmen.

Συγγνώμη DC αλλά μία τέτοια κίνηση θα ήταν το λιγότερο βλακώδης. Αυτό που κανει το Watchmen τόσο αγαπητό στους fans του είναι ο ρεαλισμός του και οι τομληροί χαρακτήρες που δημιούργησε ο Alan Moore που ενώ αφήνει να εννοηθεί ότι υπάρχει μεγάλη προϊστορία στη προέλευση του καθένα τους, δεν υπάρχει κανένας λόγος να εξερευνηθεί αυτό το παρελθόν ειδικά αφού ο Alan Moore αρνήθηκε. Δεν είναι μία ιστορία όπως του Batman ή του Spiderman που έχουν 1000 αντιπάλους και άλλες τόσες διαφορετικές εκδοχές επειδή όταν πρωτοεμφανίστηκαν δεν είχαν ακόμα κάποια ολοκληρωμένη ιστορία που αφορά όλο το μήκος της ζωής τους, αλλά είναι μία ιστορία  με αρχή, μέση ακι τέλος. Οπότε όχι, ΔΕΝ θέλουμε καινούργιο Watchmen





Βαγγέλης Σωφρονάς



The Geek Limbo: Το Assassin’s Creed γίνεται ταινία




            Η Sony μόλις αγόρασε τα δικαιώματα για την κινηματογραφική μεταφορά της γνωστής σειράς βιντεοπαιχνιδιών, Assassins Creed, πράγμα που δεν πρέπει να εκπλήσσει κανέναν που έχει ερθει σε επαφή με κάποιο AC game. Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της σειράς είναι η κινηματογραφική τους προσέγγιση και το σενάριο που θα μπορούσε κάλλιστα να είναι μία ακόμα ιστορία του Dan Brown γεμάτο συνωμοσίες, ταξίδια στο χρόνο και απόκρυφους συμβολισμούς.

            Θα πρέπει όμως όλοι μας να προετοιμαστούμε για κάποια βασικά πράγματα που τα θεωρούμε δεδομένα για κινηματογραφικές μεταφορές αγαπημένων μας games και συνεπώς απογοητευόμαστε συνέχεια. Άμα περιμένετε να αποδοθεί σωστά η ήδη περίπλοκη ιστορία του AC τότε ξεχάστε το. Σίγουρα θα υπάρξουν απλοποιήσεις, περικοπές και αλλαγές ώστε ο μέσος θεατής να αντιληφθεί το story αφού μιλάμε για ένα από τα επόμενα κινηματογραφικά blockbuster της Sony.

Υπάρχει περιθώριο για να γίνει μία καταπληκτική μεταφορά αλλά οι περισσότεροι από μας, συμπεριλαμβανομένου και εμένα, θα είμαστε ευχαριστημένοι με οποιαδήποτε ιστορία του AC, είτε του Altair είτε του Ezio, αρκεί να περιλαμβάνει parkour, εναέριες δολοφονίες, συνωμοσίες και μυστήριους τύπους που κανείς δεν καταλαβαίνει ότι είναι δολοφόνοι ακόμα και αν κυκλοφορούν με περίεργες στολές και κουκούλες μέσα σε όλο τον κόσμο. Σκηνοθέτης δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα αλλά ας ελπίσουμε πως δεν θα είναι κανένας Michael Bay.


Βαγγέλης Σωφρονάς