Σίγουρα όλοι έχουμε παίξει CS κάποια στιγμή και οι λέξεις headshot, campέρι και άλλες παρόμοιες είχαν γίνει καθημερινό φαινόμενο σε όλα τα net-café.Ήταν και είναι ένα “easy to learn, hard to master” game. H διαφορά εμπειρίας είναι ιδιαίτερα αισθητή αλλά αυτό δεν καθιστά το game απαγορευτικό προς τους νέους παίκτες.
Αν έχετε ασχοληθεί με το χώρο του online gaming σίγουρα θα έχετε κατανοήσει ότι χρόνια τώρα το Counter Strike 1.6 και οι παλιότερες εκδόσεις του αποτελούσαν τον αδιαφιλονίκητο βασιλιά των Esports. Απλό concept,μεγάλο βάθος,ενεργό community, spectator mods είναι κάποια από τα στοιχεία που κράτησαν το CS σε όλα τα μεγάλα tournaments.Η αλήθεια όμως είναι οτί το CS έχει κλείσει ήδη 10 χρόνια ζωής και έχει έρθει η αρχή του τέλους.Βέβαια,η ηλικία ενός game δεν αποτελεί αρνητικό παράγοντα για τους παίκτες.Quake, Starcraft, Trackmania αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα.Όμως οι εταιρίες,κυρίως κατασκευαστές hardware, που ξοδεύουν μεγάλα χρηματικά ποσά για να διαφημιστούν δεν βλέπουν με καλό μάτι ένα game που παίζει σε μηχανήματα του ψυχρού πολέμου.Θέλουν games που για το μέγιστο της αποδόσης τους χρειάζονται 10 τετραπύρηνους επεξεργαστές,4 GB κάρτες γραφικών κτλπ.Το μόνο σίγουρο είναι ότι ήδη ψάχνουν τον διάδοχο.
Και κάπου εδώ έρχετε το CS ProMod. Δίνετε για πρώτη φορά η ευκαιρία σε τρίτους για ένα full customized CS game βασισμένο στην μηχανή Source.To project ξεκίνησε το 2006 αλλά άρχισε και πάλι από την αρχή το 2007 υπό την εποπτεία του Kevin ‘arQon’ Blenkinsopp, κατασκευαστή των διασημότερων mods για το Quake 3 και 4.
Θα γίνει το ProMod ο σωτήρας του CS? Η μηχανή Source είναι αρκετά παλιά, αλλά φήμες θέλουν την Valve να θέλει να μπεί στο franchise του Counterstrike.
Time will tell…
Χαρίλαος Χυτάς
cchitas@rouamat.com