Αρχείο

Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Tape me!

Από πολύ μικρή ηλικία, όντας παιδί της γενιάς της τηλεόρασης όπως μας αποκαλούσαν, περνούσα πολλές ώρες βλέποντας ταινίες, χωρίς διάκριση για να είμαι ειλικρινής. Έχοντας λοιπόν πολλέεεεεεεεεεες ταινίες στο ενεργητικό μου, αποφάσισα να ξεκινήσω αυτήν την στήλη, που θα μιλάμε για τα προσεχώς, αυτά που παίζονται, αλλά και προτάσεις για την εβδομάδα, έτσι για να ξεχνιόμαστε λίγο. Να σας πω βέβαια, ότι επειδή δεν αποτελεί την μόνιμη στήλη μου, ενδεχομένως να μην αναρτάται κάθε εβδομάδα, επιπρόσθετα μιας και δεν είμαι κριτικός κινηματογράφου και ούτε επιθυμώ να γίνω, οι απόψεις που εκφράζονται είναι ξεκάθαρα από την σκοπιά μου ως θεατής.

Transformers 3: Dark of the Moon

ΟΚ η ταινία απλά τρελή! Ναι ξέρω το 2 δεν ήταν τόσο φοβερό και με την Megan Fox εκτός του cast τι να περιμένετε… Αλλά! Πρώτα από όλα, φαίνεται ξεκάθαρα ότι ο προϋπολογισμός μία μικρής αφρικανικής χώρας έχει ξοδευτεί, προκειμένου να κατασκευαστούν αυτά τα γραφικά. Το cast με εξαίρεση την προαναφερθείσα δεν έχει αλλάξει, μάλιστα προστίθενται και νέοι χαρακτήρες οι οποίοι δημιουργούν τραγελαφικές καταστάσεις, που με εμένα μου προκάλεσαν γέλιο επανειλημμένα. Εντυπωσιακές οι σκηνές με τις μάχες και το Dolby Surround σου δίνει μία πλήρη αίσθηση ότι βρίσκεσαι μέσα.
Τα κατά: Καλό το μοντέλο της Victoria Secret αλλά Megan we miss you! Επίσης, η ταινία κρατάει πολύ ώρα για δύο λόγους. Πρώτον, επενδύει τόσο πολύ στην ανάλυση του χαρακτήρα του πρωταγωνιστή την πρώτη μιάμιση ώρα, που η δράση ξεκινά πολύ μετά την αρχή της ταινίας. Δεύτερον, όλες οι κουλ στιγμές καθώς και οι στιγμές μάχης είναι σε slow motion. Τέλος αφήνει μερικά ερωτήματα τα οποία έθεσε πολύ σωστά ο φίλτατος Geek Limbo, αναφορικά με το matrix of life. Δεν θα πω παραπάνω για να δείτε την ταινία. Συνοπτικά για μένα αξίζει και με το παραπάνω να την δείτε και μάλιστα στον κινηματογράφο.

Beastly

Εντάξει, ταινία που έχει βγει για κάτι ομορφόπαιδα σαν εμένα, που πρέπει να επικεντρωνόμαστε στην εσωτερική ομορφιά και μπλα, μπλα, μπλα…! ;-P Αρκετά ζεστή ταινία, με πλοκή που έχεις μαντέψει και μόνο απ’ το trailer, καλό cast και γενικότερα αστεία. Μην περιμένετε και κοιλιακούς απ’ το γέλιο, αλλά σε κάθε περίπτωση σας αφήνει με ένα ωραίο αίσθημα.

Bridesmaids

Απλά ξεκαρδιστικό! Όλο το cast είναι πετυχημένο, σκηνές απίστευτου γέλιου, με πλοκή που επίσης ξεδιπλώνεται στα πρώτα πέντε λεπτά. Επειδή το είπα και πριν αυτό, για να μην παρεξηγηθώ, για μία κωμωδία είναι προτέρημα. Δεν μπορώ να βλέπω ταινίες για να χαλαρώσω και να γελάσω και να πρέπει παράλληλα να κουράζω το μυαλό μου. Συνεχίζω, η ταινία πραγματεύεται την πραγματική φιλία και πως μπορούν κάποιες αλλαγές στην ζωή της μία μεριάς να αλλάξει την άλλη. Δείτε το και απολαύστε το.

Mr. Popper’s Penguins

Ο Jim Carrey όπως και σε κάθε ταινία του, κλέβει την παράσταση και με τις κλασικές γκριμάτσες του χαρίζει γέλιο. Ενδιαφέρουσα υπόθεση, με συγκινητικό τέλος, με χαλάρωσε ιδιαίτερα και με έκανε να θέλω να πάρω ένα πιγκουίνο και να του μάθω να χορεύει μαζί μου!

Πρόταση της εβδομάδας: Forgetting Sarah Marshal ή The Fighter

Ανάλογα ποιες είναι οι διαθέσεις σας. Το πρώτο είναι μία υπέροχη κωμωδία που έχει να κάνει με χωρισμούς, καλοκαίρι και έρωτες. Σας εγγυώμαι ότι θα γελάσετε! Η δεύτερη απλά σε καθηλώνει με την ερμηνεία του Christian Bale, με συγκινητική υπόθεση που πραγματεύεται τους ισχυρούς δεσμούς της αδερφικής αγάπης.

Ευελπιστώ να σας κάλυψα και να έχω προλάβει να δω τις καινούργιες ταινίες αυτής της εβδομάδας για να σας γράψω την επόμενη. Μέχρι τότε καλή ξεκούραση!




Κωνσταντίνος Μουράτης
kmouratis@rouamat.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου