Αρχείο

Κυριακή, 13 Φεβρουαρίου 2011

Κουβέντες του στροφαλοθαλάμου: Drunk, Asian, Woman, Drivers…



Η ντελικατη φυση της γυναικας εχει κολλησει, κατα μια εννοια, στις περισσοτερες θυληκες , τη ρετσινια του πλασματος που δεν ειναι για πολλα παραπανω απο τη φυσικη πορεια, που λιγο πολυ οι ιδιες επελεξαν, του εξισορροπηστη της οικογενειας και του εξωραϊστη του κοσμου, καθοτι κατα την λαϊκη ρηση «της γυναικος η φυση, ο χορος και το γ@μησι». Απο την αλλη οι κυριες ειναι αρκετα δυνατες για να καταστρεψουν οικογενειες (ενιοτε κρατη και την παγκοσμια ειρηνη, στην οποια και τα απανταχου γυναια του διεθνου δικτυου προπαγανδας για την ομορφια ευχονται σε καθε ευκαιρια, γιατι το να βγαινεις σε αμερικανοαφρικανικου ενδιαφεροντος κουτσομπολιστικες εκπομπες δις και να διατεινεσαι οτι εισαι σκληρη με τον συζυγο θα εχει καποιο νοημα, περα απο το να αποδειξεις το αυταποδεικτο, οτι δεν εισαι τιποτε παραπανω απο ενα φερεφωνο του διεθνους jet set της σιωνιστικης, μετα-σμιθσονιανης, ολιγαρχικης, δικτατοριας του χρηματοπιστωτικου συτηματος και οτι τα κομπλεξ και οι υψηλοβαθμες θεσεις δεν πανε μαζι...κυρια πλανηταρχη. Ενα γεγονος οπου και το αρχαιοελληνικο «πυρ, γυνη και θαλαττα» βρισκει τις ριζες του. Αν παρουμε μια αναπνοη εδω και παμε σε αυτα με τα οποια ασχολειται η στηλης αυτη, τα στερεοτυπα και τα ισαριθμα αστεια ειναι αναριθμητα και λιγο πολυ, επαληθευονται καθε φορα που βρισκομασταν πισω απο το τιμονι. 
Οδηγηση και προκαταληψη... Η ρατσα ειναι το αρχαιοτερο μεσο διακρισης μεταξυ των ανθρωπων καθοτι το πρωτο και βασικοτερο κριτηριο διαχωρισμου (με την καλη εννοια, παντα) ειναι η εξωτερικη εμφανιση, και τι πιο απλο απο το αυτονοητο του παρουσιαστικου λογω ενεργοποιησης διαφορετικων γονιδιων, για εισαι ο πιο ανταγωνιστικος του χωριου και να επιβιωνεις σε καθε περιπτωση. Αρα και η λεξη ρατσισμος αντικατεστησε, κατα τα προτυπα της φυσικης επιλογης, τη λεξη διακριση οταν το θεμα παει στον κακο (και λαθος για εμενα) διαχωρισμο των ανθρωπων. Για να μην μακρυγορω οι γυναικες πεσαν πολλες φορες θυματα ρατσισμου σε πολλα θεματα αλλα για την περισταση θα ασχοληθουμε με αυτον που εμφανιζεται καθε φορα που μπαινουν στη διαδικασια της οδηγησης ενος οχηματος. Για να προλαβω φεμινιστικες κρυαδες και σοσιαλιστικου επιπεδου επιθεσεις κατα του προσωπου μου, δηλωνω οτι αν και ανθρωπος των διακρισεων, το ολο θεμα του ρατσισμου και της προκαταληψης απεναντι στις γυναικες οδηγους δεν με βρισκει συμφωνο αλλα απο την αλλη δεν μου αρεσουν και τα νεα δειγματα γραφης των γυναικων οδηγων. 
A lilbit ohistory Παροτι οι πρωτες ανθρωπινες κοινωνιες ηταν μητριαρχικες, για πολλους και διαφορους λογους που δεν θα αναφερθουν στο παρον αρθρο, αλλαξαν μορφη και τα κυριαρχα αρσενικα...απεκτησαν την πρωτη λεξη της φρασης και κατ’επεκταση τον πρωτο λογο οσον αφορα στην ληψη αποφασεων. Αυτο κατα καιρους στερησε πολλα απο τον γυναικειο πληθυσμο (οπως η υποχρεωση να πανε στρατο ή να σφαγιαστουν υπερ πιστεως και πατριδος...just kidding) και τις αφησαν εξω απο πολλα παγωταστικα ανα τους αιωνες, οπως το υποροχο συναισθημα της οδηγησης ενος αυτοκινητου. Απο την αλλη βεβαια εκμεταλλευομενες τη θεση τους, κοινωνικη και φυσικα, αλλα και εξαιτιας του αχορταγου της ανθρωπινης φυσης, σιγα σιγα βρηκαν το δρομο πισω απο το τιμονι, αν και λιγο αργοπορημενα. 
Michelle Mouton mon amourΠαροτι τα γαλλικα μου ειναι ελαχιστα, αυτες ειναι οι λιγες λεξεις που καταφερα να αρθρωσω για να περιγραψω τα συναισθηματα για τη συγκεκριμενη γυναικαρα. Η Michelle λοιπον ειναι ενα απο τα πιο τρανταχτα παραδειγματα του τι μπορει να κανει το ομορφο φυλο, με την ευγενικη του φυση και τον διαβολικο εσωτερικο κοσμο, μεσα σε ενα μηχανημα που θα μπορουσε να ανηκει στην προσωπικη συλλογη του εξαποδω. Τα Killer Bs, οπως αποκαλουνταν τα ιερα τερατα των ραλλυ της δεκαετιας του 80’, ηταν στην ουσια κατασκευασματα, μηχανες φτιαγμενες για εναν και μονο σκοπο...την νικη. Σκεφτειτε οτι τα αυτοκινητα της κατηγοριας αυτης δεν ηταν τιποτε παραπανω απο ενα καρυδοτσουφλο που αποτελειται απο ενα σωληνωτο πλαισιο και μερικα πολυεστερικα body panels, ζυγιζει σκαρτα 700kg χωρις πληρωμα, κινουνταν πανω σε χωματινες ειδικες απο ενα υπερπιεσωμενο τουρμπομοτερο με πανω απο μιση χιλιαδα ιππων και προσπαθουσαν να μετριασουν την κατασταση με την μεταδοση της κινησης σε ολους τους τροχους. Για να καταλαβετε γιατι πραγμα μιλαμε, οι οδηγοι των αγωνιστικων της κατηγοριας Group B, σε πολλες περιπτωσεις ζουσαν το φαινομενο του tunnel effect, κατι σαν αυτο που ζουνε οι πιλοτοι των αεροπλανων οταν η επιταχυνση παει να αγγιξει τα δυο ψηφια. Και ολα αυτα φυσικα εδω κατω στη γη, με την ατμοσφαιρικη πιεση στο απειρο και τις τριβες του εδαφους (οταν φυσικα καταφερναν να πατησουν στο εδαφος...) υπαρκτες και με το παραπανω and thats a WOW! Η προαναφερθεισα φαντασιωση λοιπον, οντας κορη μηχανικου και απο πολυ μικρη ηλικα ασχολουμενη με τους αγωνες αυτοκινητου, βρηκε το δρομο της σε αυτο το κατεξοχην ανδρικο αθλημα και με συμμαχο την πρωτοεμφανιζομενη τοτε τετρκινηση και τον 5κυλινδρο τουρμποκινητηρα, ελιωσε τον ανταγωνισμο για δυο ετη και παρολιγον να κλεψει και τον τιτλο απο τον θεο Roehrl αλλα ενα σπασμενο κιβωτιο, ακολουθουμενο απο μια, καθολα φαλοκρατικη, ποινη χρονου, της στοιχισε το πολυποθητο τροπαιο. Η ιστορια εχει να δειξει καμποσα παραδειγματα σαν αυτην αλλα οταν εισαι μια καυτη μελαχρινη γαλλιδουλα, με εκφραστικα μαυρα ματια και υπεροχη σιλουετα και αντι για Channel No 5 μυριζεις Castrol RBF 600, ενω ψωνιζεις απο τη νεα collection της Sparco και οχι της Lobouten (μη γ@μησω την ψευτομπουρζουαζια πισω απο τις διαφημισεις) και την ιδια στιγμη καπου μεταξυ της εξελιξης ενος αγωνιστικου και των πολυαριθμων νικων, βρισκεις χρονο για δυο παιδια, γαμο και αθληση, εισαι το λιγοτερο, παραδειγμα προς μιμηση για πολλες αλλα και πολλους...
Hard truck apocalypse… Ωραιο παιχνιδακι, κοινοτυπο story, ενδιαφερον gamepaly με Interactive environment και καλουτσικα γραφικα, που ομως κολλαει με το θεμα, στο γεγονος οτι η ιστορια του εκτυλισσεται στον πλανητη γη μετα απο καποιου ειδους καταστροφη και εχει να κανει με το τι θα κανουμε μετα απο κατι τετοιο, πισω στην σκληρη πραγματικοτητα του τωρα. Οι κυριες πηραν καμποσα στοιχεια και χαρακτηριστικα απο τον ανδρικο πληθυσμο ανα τους αιωνες και παροτι τα παντελονια ή τα καπελα δεν ταραξαν κανενα, η υιοθετηση μερικων χαρακτηριστικων των αρρενων πισω απο το τιμονι δεν ειναι οτι με βρισκει απολυτα αντιθετο αλλα απο την αλλη δεν ειμαι και ιδιατερα συμφωνος. Απο την εποχη των κλισε και των στερεοτυπων που ηθελαν τον γυναικειο πληθυσμο των οδηγων να οδηγουν ακουμπωντας το στηθος στην στεφανη του τιμονιου, στη δεξια λωριδα με 40km/h και με πληρη ελλειψη αισθησης του χωρου κατα τη διαδικασια του παρκαρισματος, εδωσαν τη θεση του ς σε «αντρακια» με βυζια, που μιλανε στο κινητο ενω καπνιζουν, «χωνονται» στην κινηση, τρεχουν και βριζουν σαν απληρωτοι, συνασπισμενοι στο ΚΚΕ, λιμενεργατες που κανουν υπερωριες Παρασκευη απογευμα στον Πειραια. Κι ολα αυτα ενω απο την αλλη εγιναν ολες, μα ολες, καλυτερες οδηγοι, εμαθαν να επιβαλλονται στο οχημα και οχι να το αφηνουν να τις πηγαινει οπου θελει, ενω πολυ πιθανον να ασχολουνται ενεργα με το αθλημα του Motorsport, ιδιαιτερα αν κρινω απο τις πολυαριθμες συμμετοχες σε αυτοκινητιστικα events απο motowomen clubs.
Back to the primitive… Δεν θα μπω στη διαδικασια να κρινω συμπεριφορες, αλλα ουτε και απο την αλλη να τις προσπερασω, ομως αυτο που θελω να πω και να μεινει σαν νοημα ειναι οτι ο καθενας εχει τη θεση του σε αυτο τον κοσμο και καλα ειναι να σεβεται αυτα που τον καθιερωσαν και το να κανεις κατι σαν αντρας δεν σε κανει καλυτερο, ουτε καν ιδιο παρα μονο σε εξευτελιζει. Χαιρομαι παρα πολυ που αρχιζουν και εκλειπουν τετοιου ειδους καταστασεις απο τους δρομους και που οι κυριες επιτελους προσαρμοστηκαν σε αυτη την καθημερινη συνηθεια της οδηγησης και απεδειξαν οτι ειναι πολλα παραπανω απο τα, τις περισσοτερες φορες, αβασιμα στερεοτυπα ενω καθε μερα αν δεν εκπλησσουν τον εαυτο τους, εκπλησουν σιγουρα πολλους γυρω τους. Μεινετε οπως ειστε κυριες και δειξτε το δρομο σε πολλα αγορα που το παιζουν αλλα δεν ειναι, πισω απο το τιμονι γιατι καλο το show και το go που το ακολουθει, αλλα αν αυτο το show περιλαμβανει κατι καλυτερο απο το φαρδυ κουτελο του Roehrl, τα παχια φρυδια του Sainz, την οδοντοστοιχια του συγχωρεμενου McRae και τα τσαχπινικα ματακια του Duvall, σιγουρα μονο καλυτερο μπορει να γινει.




Featherweigt
featherweight@rouamat.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου