Αρχείο

Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

Gaga kills Santa...!

H Lady Gaga έκανε ένα κακό για τις διακοπές κατά τη διάρκεια μιας από τις στάσεις του Λονδίνου της παγκόσμιας περιοδείας της Monster Ball(Δεκ 16).H τραγουδιστρια χαιρετισε τους θαυμαστές της στην πρώτη σειρά, όταν βρήκε μια κούκλα Santa ριγμένη στη σκηνή. «Μου αρέσουν τα Χριστούγεννα», παραδέχτηκε, ενώ κρατούσε την κούκλα », αλλά για όσους από εσάς αισθάνονται μοναξιά αυτά τα Χριστούγεννα ..."και στη συνέχεια η Gaga έβγαλε κομμάτι από το κεφάλι της κούκλας.Και σαν να μην ήταν αρκετά σκληρή, που συνέτριψε το υπόλοιπο μέρος της κούκλας με το ψηλό τακούνι της, φωνάζοντας, "Μισώ τις διακοπές! Είμαι μόνη και δυστυχισμένη,γ** χαζέ βασιλιά,κομμάτι παιχνιδιού!"
Poor Santa...





Πηνελόπη
penelope@rouamat.com

Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

The Nightmare before, on and after Christmas...

The cause… Ορμωμενος απο ενα ατυχες γεγονος, που ευτυχως δεν στοιχισε σε αιμα αλλα σε
σιδερα και απο την, ελπιζω οχι, ολοκληρωτικη καταστροφη του αγαπημενου μου οχηματος
θα ηθελα αυτη την εβδομαδα να μιλησoυμε για την οδικη ασφαλεια. Και φυσικα οχι σαν
δευτεροκλασατοι τουρμπομπατσοι ή υπουργοι της οδικης ασχετοσυνης και ανασφαλειας,
αλλα με το μοναδικο τροπο που αυτη η στηλη σχολιαζει τα πραγματα.
Christmas is coming to town… Along with massacre, πρεπει να προσθεσω. Κακα τα ψεματα σε καθε
μεγαλη εξοδο εκδρομεων, οπως ονομαζουν το φαινομενο τα τηλεανδρεικελα, η ασφαλτος
ανα την επικρατεια αλλαζει χρωμα και τα φαναρτζιδικα πιανουν δουλεια. Ειδικα μεγαλες
γιορτες οπως τα Χριστουγεννα που ο καθενας θελει να ξεσκασει, να δει την μανα ή και να
κυνηγησει γκνου, οι δρομοι κατακλυζονται απο βαρυφορτωμενα οχηματα παντος τυπου
που ξεχυνονται προς αναζητηση περισσοτερου Ιησου για την ανοιχτη πορτα της καρδιας
τους.
Shhhh, I think I saw a wabbit… Ή ηλιθιο στην δικη μας περιπτωση. Κυκλοφορουν αναμεσα μας, ζουν διπλα μας, διαιρουνται με το μηδεν και κανουν τους τοιχους θρυψαλα με καθε χτυπημα του
κεφαλιου τους. Στρατιες εραστων της αριστερης λωριδας, σαλιγκαρων του
σαββατοκυριακου και γενικα οδηγων που δεν εμαθαν ποτε, δε σεβαστηκαν ποτε ή και που,
ρε αδερφε, δεν το κατειχαν και ποτε, βγαινουν μετα οικογενειας, πεθερας και λοιπων
συμπραγκαλων στο δρομο για το el dorado της βασιλοπιτας, του κουραμπιε και της
γεμιστης γαλοπουλας.
Black Friday… Τα αμερικανακια τη γιορταζουν μια φορα το χρονο αγοραζοντας Playstation
και ταχυρυθμα προγραμματα αδυνατισματος την επομενη μερα των Ευχαριστιων αλλα
εμεις τη γιορταζουμε σε καθε μεγαλη εορτη. Λιγο το αλκοολ, λιγο ο εκνευρισμος απο την
κινηση και τα παραλογα διοδια, λιγο τα μουλικα και η πεθερα που δεν λενε να σκασουν σε
ολο το ταξιδι, ολα συνηγορουν στο να χασει τη ψυχραιμια του ο οδηγος και το λαθος να
γινει. Βαλε και το αμαξι στην εξισωση, που εχει ακομη τα λαστιχα πρωτης τοποθετησης και
τα τακακια απο το καλοκαιρινο service και καταλαβαινεις γιατι δεν θελει και πολυ για να
φυγει στις ασυντηρητες νεροτσουλιθρες με τα αγωνιστικου τυπου νεροφαγωματα και
επιπεδου F1 curbs-εξογκωματα απο τις τσαπατσουλιες των εργολαβων στις στροφες που
ονομαζει το Ελληνικο κρατος οδικο δικτυο και αξιωνει να εισπραξει και διοδια για τη χρηση
του. Το μεσαιο μου ονομα ειναι «γκρινια» και αντι για καφε καθε πρωι, πινω ξυδι για να
ξεθυμανω, αλλα θα σταματησω εδω, μερες που ειναι και θα ηθελα να επισημανω μερικα
πραγματακια, σχεδον αυτονοητα αλλα πολλακις αμελουμενα απο την πλειοψηφια των
οδηγων.
Οδηγιες προς ναυτιλομενους... Αυτος που σε καθε περιπτωση ειναι ο κυριοτερος
παραγοντας που μπορει να αποτρεψει, ή και να εκτρεψει, μια κατασταση ειναι ο οδηγος
του εκαστοτε οχηματος. Σε καθε περιπτωση ο οδηγος πρεπει να ειναι νηφαλιος,
ξεκουραστος και ορεξατος, ή τουλαχιστον σχεδον, για να μπορει να κανει τη «δουλεια» του
απερισπαστα χωρις περιττα σχολια, γκρινιες και υποδειξεις (στο κατω-κατω προσφερθηκε
να κανει την αγγαρεια) οποτε λιγος σεβασμος. Σεβασμο, ομως, πρεπει να δειχνει και ο
οδηγος προς τους fellow ατυχους οδηγους που δεν εχουν την πολυποθητη ηρεμια ή και την
απαραιτητη διανοια για να διεκπεραιωσουν το τοσο απλο task του χειρισμου ενος οχηματος
και ειτε να τους αποφευγει ειτε να μην τους «κουρδιζει» με σφηνες ή αναλγησια για τον
πονο τους (ποσες και ποσες φορες Mercedes-Benz-αγορα-λογω-εφαπαξ με εχουν παει
καροτσα επειδη απλα ο οδηγος δεν ηθελε...). Επιπλεον, σεβασμος πρεπει να δειχνεται και
στις συνθηκες του περιβαλλοντος που κινειται το οχημα, ειτε αυτες ειναι καιρικες, ειτε
οδικες, ειτε κινησης. Μην πας να προσπερασεις δηλαδη με 90km/h, απο τη δεξια, πανω στη
στροφη, κατω απο τη γεφυρα στην εξοδο απο την Περιφερειακη στην Μουδανιων, 10 το
πρωι με νωπο ακομη δρομο...Ειναι σχεδον σιγουρο οτι κατι κακο θα συμβει και ιδιατερα,
οταν δεν το πολυ-κατεχεις. Ο δευτερος πιο σημαντικος παραγοντας για την ασφαλη
οδηγηση ενος οχηματος ειναι η κατασταση του ιδιου του οχηματος. Με τις υπαρχουσες
συνθηκες κανεις δεν μπορει να εχει το αυτοκινητο του στην «πενα», αλλα αυτο, οπως
παντα, θα κανει τα αδυνατα-δυνατα για να κρατησει ακομη και τους αμελεις ιδιοκτητες
σωους και αβλαβεις. Παρ’ολα αυτα, υπαρχουν μερικα πραγματα που ειναι ανεξοδα αλλα
καθολα σωτηρια. Ακομη κι αν ο προϋπολογισμος του ταξιδιου δεν περιλαμβανει σταση στο
συνεργειο καλο θα ειναι, τουλαχιστον, οι πιεσεις των ελαστικων να ειναι στα εργοστασιακα
(ή κοντα σε αυτα) επιπεδα, τα υγρα του αυτοκινητου (φρενων/τιμονιου, ψυγειου,
μπαταριας, λαδακια) να ειναι σε ανεκτα επιπεδα κοπωσης και ποσοτητας ενω, τελος
αν «παιρνει οικονομικα» τον ιδιοκτητη, καλο θα ηταν να ελεγχθουν τα τακακια των φρενων
και τα μπουζι. Αυτες ειναι οι βασικες προϋποθεσεις που πρεπει να πληρει ενα οχημα για να
ταξιδεψει με καμποση ασφαλεια, που επουδενι λογο, ομως, δεν μπορουν να
υποκαταστησουν τον ελεγχο και τη συντηρηση του οχηματος απο εναν (ή και μια, I’m just
sayin’…) εξειδικευμενο μηχανικο.
My hot white trend lines… Σε γενικες γραμμες το θεμα «ασφαλες ταξιδι» ειναι καθαρα
θεμα προσωπικων επιλογων του εκαστοτε χρηστη του δρομου και η ευθυνη βαραινει
καθαρα εκεινον/η. Ο σεβασμος και η κατανοηση προς την κατασκευη (και τα κουσουρια της)
που χειριζεται ο καθενας καθως και η προσαρμογη στις εκαστοτε συνθηκες οδηγησης ειναι,
νομιζω, κατι περιττο να αναφερω και τελος παντων, συν Αθηνα και χειρα κινει, δηλαδη ας
βοηθησουμε ολοι την κατασταση να μην γινει, τουλαχιστον, δυσαρεστη και να γινει, επισης
τουλαχιστον, επαναληψιμη. After all, you only need a parachute if you want to jump twice…

Καλες γιορτες και αναιμακτη εξοδο εκδρομεων (α ρε κουφ@λ@ Εισαγγελατε τι με βαζεις
και λεω...)!!




Υ.Γ.: Γιορτινο μυνημα προς καποιους-καποιους υπερανω που νομιζουν οτι το αυτοκινητο
ειναι Χ.Υ.Τ.Α. και οτι τα υπολλειματα γλυφιτζουριου στην ποτηροθηκη και τα περιτυλιγματα
γνωστης μαστιχας-στοματικου διαλυματος κατω απο τη θεση ειναι cult: Αν πεταξετε
τη συσσωρευμενη αηδια του αυτοκινητου σας ειτε σαν ελληναρας στο δρομο ειτε σαν
κεντροευρωπαιος σε κοντινο καδο απορριματων, θα δωσετε εναν εξτρα λογο στους
τεμπεληδες των Ο.Τ.Α. να κανουν απεργια, εναν λογο παραπανω στην Ε.Ε. να μας ταραξει
στα προστιμα, εναυσμα για περεταιρω υποβαθμιση της χωρας και κατ’επεκταση του
βιωτικου μας επιπεδου, απο ελεγχομενα συμφεροντα και ξενα trusts εξουσιας και τελος,
ψυχολογικη ηρεμια σε μια αδελφη ψυχη με ψυχωση στην ταξη και την καθαριοτητα.
Σκεφτειτε το και οικονομοτεχνικα μια δικη σας πραξη μπορει και να αλλαξει την παγκοσμια
οικονομια...Αυτο αλλωστε δεν ειναι το πνευμα των Χριστουγεννων?



Featherweight
featherweight@rouamat.com

Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Editorial: A Christmas Carol...

 Στους καιρούς που ζούμε είναι λίγο εώς πολύ δύσκολο να γράψεις ένα άρθρο αυτή την εποχή, καθώς μπαίνεις σε ένα δίλημμα, Από την μία έχεις τόσα πολλά να συμβαίνουν γύρω σου και κάθε άλλο παρά να σου ανεβάζουν την διάθεση και από την άλλη έχεις Χριστούγεννααααααα!!! Ναι ήρθαν πάλι και γι' αυτό δεν ξέρω αν πρέπει να γράψω κάτι ευχάριστο μέρες που είναι ή να ασχοληθώ με αυτά που συμβαίνουν. Αποφάσισα λοιπόν να πω τα πράγματα ως έχουν με ένα διαφορετικό στιλ...

Μία φορά και ένα καιρό γεννήθηκε ένα παιδί, ας τον λέμε Γιώργο, που προερχόταν από μία πολύ σημαντική οικογένεια. Ο πατέρας του για την ακρίβεια ήταν Θεός στα μάτια πολλών από εμάς και φάνηκε να μας δίνει φως εκεί που υπήρχε σκοτάδι. Όταν λοιπόν άρχισε να μεγαλώνει αυτό το παιδί και να διαπρέπει άρχισαν να πιστεύουν και στον ίδιο. Ο καιρός που πίστευαν στον πατέρα του και σε ότι αυτός πρέσβευε είχε πια περάσει και ο κόσμος είχε και πάλι βυθιστεί στην άγνοια και το σκοτάδι. Έτσι λοιπόν έφτασε η ώρα του, το αστέρι του να λάμψει και σαν μεσσίας εμφανίστηκε να μας σώσει απ' όλα τα κακά που έμελλαν να συμβούν στον τόπο του.

Εμείς όντας αμνοί πιστέψαμε στον μέλλοντα βοσκό μας και χωρίς να βγάλουμε άχνα (ως συνήθως!) τον ακολουθήσαμε και ρίξαμε στον Καιάδα τον χοντρό, χμ, συγγνώμη, κακό τύραννο που μέχρι πρότινος μας κορόιδευε και στα μουλωχτά μας οδηγούσε στην σφαγή. Είδαμε λοιπόν το αστέρι του να ανατέλλει και να γίνεται ένας τεράστιος πράσινος ήλιος που όπως άλλοτε θα μας φώτιζε και πάλι.

Πάνω στο ξεκίνημα του, τη δεύετρη του γέννηση όπως κάποιοι θα έλεγαν, ακολουθώντας τον ήλιο του που πλέον φαινόταν εώς τα πέρατα του κόσμου τρεις μάγοι έφτασαν στην καλύβα του με τα πρόβατα του, για να του δώσουν τρία δώρα. Ας πούμε ότι αυτά τα δώρα ήταν αξίας 110 δις ευρώ. Ο Γιώργος λοιπόν πήρε τα δώρα τους με μια υπόσχεση ότι θα τα χρησιμοποιήσει για την καλύτερη ευημερία του λαού του. Θα έκανε την καλύβα βίλα, το σανό χλωρό χορτάρι, τους συρμάτινους φράχτες του χωραφιού τοίχους και θα ήταν αυτός και τα πρόβατά του καλά. Επιπλέον έδωσε την υπόσχεση ότι θα επιστρέψει στους τρεις μάγους δώρα πολύ μεγαλύτερης αξίας ως ένδειξη ευγνωμοσύνης.

Λίγο καιρό μετά και η καλύβα δεν είχε αλλάξει καθόλου και ήρθαν λοιπόν οι τρεις μάγοι να εγκατασταθούν για να τον βοηθήσουν να διορθωθεί, ώστε κάποια στιγμή να τους ανταποδώσει την χάρη που του έκαναν στο παρελθόν. Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε και άρχισαν να φαίνονται όλα... Η καλύβα είχε πια σαπίσει και ήταν ετοιμόρροπη, το χωράφι ήταν πλέον άγονο και πολλά πρόβατα είτε δεν μπορούσαν να δουλέψουν είτε ήταν πολύ απασχολημένα με το να παραπονιούνται για την κατάσταση. Μα ο Γιώργος εκεί ψηλά σαν βασιλιάς να κάθεται με τους τρεις μάγους να του ψιθυρίζουν στο αυτί τι να κάνει. Ο φράχτης δεν κράτησε τους λύκους απ' έξω και αυτοί μετρούν τις ώρες πριν ο πράσινος ήλιος δύσει και φάνε όλα τα πρόβατα μέσα σε μία νύχτα...


*Τα ονόματα και τα πρόσωπα που αναφέρονται στην συγκεκριμένη ιστορία είναι φανταστικά και οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά είναι καθαρά συμπτωματική ;-p


Υ.Γ. Δεν θα πω για ότι συμβαίνει αυτή την εβδομάδα θα τα δείτε όλα στο Last week...
Υ.Γ.1 Μία συμβουλή σαν οικονομολόγος για τα Χριστούγεννα. Μην ξοδέψετε πολλά λεφτά σε δώρα ακόμη και αν έχετε και προπαντός μην δέχεστε αγορές με πιστωτικές κάρτες. Έρχονται δύσκολοι καιροί και εκπτώσεις επίσης. Παρ' όλα αυτά κάντε μερικές αγορές και μέσα στα Χριστούγεννα για να κινηθεί όσο μπορεί η αγορά, καθώς ο τώρα πωλητής σου θα είναι ο πελάτης σου αύριο. Αν λοιπόν δεν δώσουμε λεφτά σήμερα δεν θα πάρουμε αύριο. Επίσης αν γίνουν αγορές θα ανεβεί γενικά η ψυχολογία της αγοράς και θα ανοίξει καλύτερα η χρονιά.
Υ.Γ.2 Τέλος αν σκοπεύετε να συμμετέχετε σε στάσεις εργασίας δεν μπορώ να σας πω να μην το κάνετε, απλά σκεφτείτε πόσο κακό θα κάνετε στους ανθρώπους που έχουν επιχειρήσεις αλλά και σε αυτούς που εργάζονται σε αυτές, οι οποίοι περιμένουν μία τελευταία αναπνοή μήπως κάνουν και αυτοί Χριστούγεννα.

Καλή εβδομάδα σε όλους και καλά Χριστούγεννα!



Κωνσταντίνος Μουράτης
kmouratis@rouamat.com

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

The Geek Limbo: Spike VGA 2010: Οι μεγάλοι νικητές.

Τα Spike Video Game Awards θεωρούνται το πιο καταξιωμένο show βραβείων για video
games απο το 2003. Ενδεικτικά, φέτος μόνο προβλήθηκαν live σε 175 χώρες παγκοσμίως.
Οργανώνονται από το Spike TV και ειδικά τα τελευταία χρόνια έχουν τραβήξει και την προσοχή
των mainstream media, αφού πέρυσι παρουσιαστής ήταν ο Jack Black και φέτος ο Neil Patrick
Harris. Gaming is serious business.
Οι μεγάλοι φετινοί νικητές ήταν αδιαμφισβήτητα το western έπος Red Dead Redemption και
το space opera, Mass Effect 2, δύο games εξίσου μεγάλα από άποψη μεγέθους παραγωγής και με
κοινό στοιχείο το αντίκτυπο των ηθικών πράξεων που κάνεις σε όλο το παιχνίδι. Συγκεκριμένα και
τα δύο απέσπασαν από 3 βραβεία, μεταξύ άλλων το Red Dead Redemption κέρδισε και το Game Of
The Year βραβείο.
Τα φετινά Spike VGA όμως θα μείνουν γνωστά για το κύμα ενθουσιασμού που προκάλεσαν
με τις ανακοινώσεις για τα νέα games της χρονιάς και με τα αντίστοιχα teaser videos. Όχι σοβαρά,
δε φαντάζεστε τι έγινε. Uncharted 3, Batman Arkham City (yes!!), Resistance 3, Portal 2, Mortal
Kombat, Elder Scrolls 5: Skyrim(YES!!!) και Prototype 2 ήταν μερικές απ 'τις ανακοινώσεις που
στόλισαν τις φάτσες των gamers άνα την υφήλιο με πελώρια χαμόγελα. Μία ήταν η ανακοίνωση
όμως που με έκανε να χοροπηδώ σα κατσίκι μέσ' στο σπίτι μου..



OH, IT'S ON!

Γενικά η χρονιά μετά από αυτή την ανακοίνωση προβλέπεται χωρίς περιττές εξόδους απ' το
σπίτι, κομμένες κοινωνικές επαφές και παραγκωνισμό των υπολοίπων δραστηριοτήτων. We've got
an Earth to save. Δείτε τα υπόλοιπα teaser videos μαζί με τις υπόλοιπες υποψηφιότητες και
βραβεύσεις εδώ: http://www.gametrailers.com/event/vga/premieres




Βαγγέλης Σωφρονάς
vsofronas@rouamat.com

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Και μετά από 30 χρόνια συνεχίζουν!!!

Ναι είναι γεγονός ότι πέρασαν 30 χρόνια από τον θάνατο του John Lennon!Στις 8 Δεκεμβρίου του 1980, σε ηλικία 40 ετών, δολοφονήθηκε και μετά από εκείνη την μέρα μέχρι και σήμερα δεν έχουν σταματήσει να ασχολούνται. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, δεν μπορούσαν να μην το θυμηθούν(καλώς μεν)αλλά και να μην ασχοληθούν(κακώς δε)! Σχολίασαν όπως πάντα την ζωή του και για ακόμη μια φορά βγήκε στο παρασκήνιο μια τελευταία συνέντευξή του στο περιοδικό Rolling Stone.Όπως αναφέρεται η 9ωρη συνέντευξη πραγματοποιήθηκε 3 μέρες πρίν την δολοφονία του και για 30 χρόνια πόλλα απόσπασματα από αυτή έμειναν μέσα σε μια ντουλάπα ξεχασμένα. Μέτα από τόσα χρόνια, λοιπόν, και μετά από μια μεγάλη επεξεργασία όλης της συνεύντευξης θεώρησαν ότι πρέπει να δημοσιοποιήσουν και άλλα μέρη της στα οποία ο John Lennon μιλάει για άτομα που τον θέλουν "νεκρό ήρωα". Η συνέντευξη δεν έχει κοινοποιηθεί ακόμα αλλά θα γίνει και αυτό σύντομα όπως και οι φήμες που έχουν ξεκινήσει ότι ο John Lennon είναι ακόμα ζωντανος...



Πηνελοπη
penelope@rouamat.com

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

New Breeds United






Shame on you childΕιμαι μηδενιστης και επιδιδομαι σε ακρατη καταστροφολογια με την πρωτη ευκαιρια και οσοι απο εσας διαβαζετε πρωτη φορα κειμενο μου καθιστε αναπαυτικα και απολαυστε εναν επαγγελματια του ειδους. Για να πω την αληθεια δεν ειμαι πολυ φιλογερμανος και θα το καταλαβετε αλλα πρεπει να παραδεχτω (σιχαινομαι αυτη τη λεξη και ιδιαιτερα οταν αναφερεται στον ευατο μου) οτι εσφαλα οταν παρεξηγησα τις κινησεις της Γερμανικης αυτοκινητοβιομηχανιας για το που μας πανε. Θα ηθελα λοιπον να αποδειξω του λογου το αληθες, δηλαδη, να πω το αυτονοητο οτι ολα αυτα που ζησαμε και πιθανον θα ζησουμε ειναι μερος ενος καλα οργανωμενου σχεδιου ωστε επιτελους να κανει το αυτοκινητο το επομενο βημα.                                                                                  
Deutschland Uber Alles Η Γερμανια ειναι, κακα τα ψεματα, η χωρα κλειδι οσον αφορα το ευρωπαϊκο αυτοκινητο και εν μερει και την παγκοσμια αγορα. Σχεδον καθε καινοτομια απο τα μεσα του εικοστου αιωνα και μετα ανηκει ειτε σε γερμανικο νου ειτε σε γερμανο αγοραστη δικαιωματων χρησης. Ο,τι και να σου ερθει στο μυαλο απο τις συγχρονες gadgetιες μεχρι τις old-school δοκιμασμενες λυσεις σε ενα αυτοκινητο εχουν πρωτο-εμφανιστει σε γερμανικο μοντελο. Δεν ειναι οτι και οι αλλων εθνικοτητων κατασκευαστες δεν προσεφεραν, απλα τιποτε δεν αγγιξε τοσο πολυ το αγοραστικο κοινο και δεν αλλαξε την ιστορια οσο οι γερμανικες πατεντες.                                                                                                  
United we riseΜια πατεντα που προσεφεραν τα βορεια παιδια απο την Βουργουνδια στον κοσμο της αυτοκινησης ηταν η κοινη πλατφορμα εξελιξης. Κατα τα 80s και αφου το Group VAG αγορασε σχεδον ο,τι παρηγαγε τροχοφορα (και ο,τι δεν παρηγαγε, οπως η Rolls Royse) αποφασισε οτι ηταν συνετο να εξελισει ενα μονο πατωμα για καθε κατηγορια και υστερα το καθε μελος να κανει με αυτο ο,τι του αρεσει περισσοτερο. Ολα καλα μεχρι εδω αλλα αν το συνδυασεις αυτο με το γεγονος οτι ενα αλλο κακο συνηθειο του συγκεκριμενου group ειναι οτι θελει να απλωνει τα χερια σε αλλα group, η κατασταση μπορει και να γινει εκρηκτικη.                                                                                                                                     
Spit on my face and call me a b@tch... Καμια σχεση με τη γνωστη διαστροφη του γερμανικου πορνο αλλα μια φραση που ταιριαζει παρα πολυ στην μετα Anielli εποχη του Grouppo Fiat. Το συγκεκριμενο group μου ειναι ιδιαιτερα συμπαθες και για να μην κρυβομαστε εχει ακομη υποστηρικτες κι ας αλλαξε 15 γνωμες για το πως θα επρεπε να ειναι τα αυτοκινητα του απο τοτε που εμεινε ακεφαλο. Οι Ιταλοι λοιπον, εχοντας μια αντιστοιχη παραδοση με τους Γερμαναραδες στην κατασκευη οχηματων εφτιαξαν μερικες απο τις πιο ποθητες μηχανες στον κοσμο και κερδισαν τοσους αγωνες που εκαναν πολλους motorsportαδες να μοιαζουν με σχολιαροπαιδα. Ομως σε αντιθεση με τους Γερμανους και σαν γνησιοι Μεσογειοι επαναπαυθηκαν, χαλαρωσαν και τελικα εχασαν ενα μεγαλο κομματι των πωλησεων τους αλλα και του κοινου τους.                                                                                                                                                
Da New DealeeohΑν ξεχασουμε προς στιγμην τις Smithsonianες διαβουλευσεις και τον Kissinger, ενα αλλο μεγαλο deal εγινε πριν καποιoυς μηνες μεταξυ των Ευρωπαιων κατασκευαστων και ερημην των περισσοτερων. Ναι κι ομως, το Group VAG αλλαξε την εσωτερικη του δομη και επεστρεψε στις ριζες του με την Porsche να αναλαμβανει το γρηγορο κομματι του ομιλου, την Audi το luxury, την VW το premium και τις Seat-Skoda τα προσιτα. Κι ολα αυτα με απωτερο σκοπο, οπως ακουγεται, να απορροφησουν κι ενα μερος του, προσφατα αναγεννημενου, Grouppo, δημιουργωντας ετσι μια απο τις πιο ισχυρες συμμαχιες, evaah. Και αφου η Mercedes-Benz και η Ford, ξεκαθαρισαν τις θεσεις τους προσφατα και με την ευκαιρια της κρισης και απ’οτι ακουγεται, η πρωτη θα εξελισει κινητηρες σε συνεργασια με τη Renault και η δευτερη θα αρχισει να αποσυρρεται απο κακες επενδυσεις (βλ. Jaguar, Land Rover, Mazda κτλ) και θα παρουν το σωστο δρομο του turbo, του αμεσου ψεκασμου και του downsizing που επεβαλλαν οι νεες νορμες, θα δημιουργηθει ετσι ενας πολυ ωραιος new age αυτοκινητιστικος αξονας που θα σπειρει τρομο στους ανταγωνιστες και θα φερει πολυ ωραια κομματια στο ευρυ κοινο.                                                                                                                                                            
Oh, get it over with alreadyΟ λογος που φυσικα αλλαξα γνωμη ειναι τα νεα δειγματα γραφης του παραπανω αξονα και συγκεκριμενα του τελευταιου αποκτηματος του Group VAG, της Lamborghini. Το ονομα της νεας σπουδης της εταιρειας για το μελλον ειναι Sesto Elemento. Ο ανθρακας και τα οξειδια του απασχολουν και τις sport αυτοκινητοβιομηχανιες αλλα οπως λεει κι ο λαος “if you cant beat them, beatem up”. Χρησιμοποιωντας το εκτο στοιχειο του περιοδικου πινακα (εξ’ου και το Sesto Elemento, εκτο στοιχειο στα ιταλικα) κατασκευασαν ενα υπεροχο και παναλαφρο μονοκοκ σασι απο carbon fiber, οπως μονο οι Ιταλοι ξερουν να κανουν, που σε συνσυασμο με τα αντιστοιχα carbon body panels(CFRP για την ακριβεια, carbon fiber reinforced plastic) κατασκευαστηκε ενα αυτοκινητο με τα μηχανικα μαλιστα της LP 570-4 που ζυγιζει κατι λιγοτερο απο τον τοννο και τρεχει πιο γρηγορα απο την αστραπη (ενδεικτικα 0-100 km/h σε 2,5 sec) ενω το περιβαλλοντικο του αποτυπωμα δεν ξεπερνα εκεινο ενος πειραγμενου GTi τελευταιας εσοδειας, ενα τεραστιο UP YOURS, δηλαδη, σε καθε λογης ανοητιδη (συμπεριλαμβανομενου και εμου)  που νομιζε οτι ολα θα πανε στραβα και οτι οι Γερμανοι θα μας φανε ολους. Αν συνυπολισεις τωρα οτι οι παραπανω μηχανικοι σχεδιασαν και κατασκευασαν ενα Euro V υποτετραγωνο, τετραπεταλουδο, παναλαφρο (235 kg, οταν για παραδειγμα ο straight-six twin-turbo  N54 ζυγιζει κατι παραπανω απο τα 160 kg) V12, για τον αντικαταστατη της Murcielango με αποδοση 700 hp στις 8.250rpm και 69 kg.m στις 5.500 rpm, οπως και να το κανεις αποστομωνεσαι. Και φυσικα ολα αυτα εγιναν πραγματικοτητα με τα παχυλα αποθεματικα του Group VAG σε χρηματα και των Ιταλων σε μερακι.                                                                                                                                                                     
Brave New World Παροτι ακραιος ανθρωπος, πρεπει να παραδεχτω οτι η μεση λυση εχει και τα καλα της. Μπορει να μην ξαναδουμε Supermirafiori να λιωνουν λαστιχο στις πλατειες, Giulletες να στροφαρουν στο Θεο τους υπερκυβισμενους V6 τους αλλα ουτε και Golfαρες σπιναριστρες και Audi να ξεμπαζωνουν ειδικες, αυτοκινητα δηλαδη που φωναζουν απο μακρια ποια η καταγωγη τους, ποια η χρηση τους και ποιο το ποιον του ιδιοκτητη τους αλλα το μονο σιγουρο ειναι οτι θα δουμε συνολικα καλυτερα αυτοκινητα που θα μας εξυπηρετουν και θα καλυπτουν ολες, μα ολες, τις αναγκες μας. Απο την αλλη, βεβαια, ακομη δεν θα καταλβω τι κοσμος ειναι αυτος που συγκρινεις μια Alfa Romeo με τα πολεμικα QV στο πλαϊ και ενα Golf με το μαγικο GTi διακριτικο και οι διαφορες τους θα ειναι καθαρα θεμα τιμης και γουστου...Προσοχη στο χιονι, στα κρυα και στις κρυες εκκινησεις του κινητηρα σας.


Καλες Βολτες!

Featherweight 

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Editorial.: Ότι φάμε, ότι πιούμε κι ότι αρπάξει ο…




Απ’ ότι φαίνεται σε ρυθμούς πάρτι και ξέφρενου γλεντιού έχουν φτάσει να λειτουργούν οι υπουργοί μας και γενικότερα οι διοικούντες αυτής της χώρας. Ο ένας καλύπτει τον άλλον και την ίδια στιγμή μαχαιρώνονται πισώπλατα. Παρ’ όλα αυτά τα σκάνδαλα ξεπετάγονται κι όμως ως δια μαγείας ξεχνιούνται  και κρύβονται πάλι στην ντουλάπα με τους υπόλοιπους σκελετούς.

Ο κύριος Τσιτουρίδης έκανε μήνυση στον κ. Πρωτόπαπα πρόεδρο της εξεταστικής επιτροπής γιατί τον παρέπεμψε στην προανακριτική επιτροπή σχετικά με το σκάνδαλο για τα ομόλογα που μόνο ο ίδιος γνωρίζει το ποσό που έφαγε! Ανέφερε μάλιστα ότι δεν ήταν σε θέση να γνωρίζει τα ποσά που διακινούταν και δεν κατανοεί για ποιο λόγο κυνηγούν μόνο αυτόν. Είναι δηλαδή σαν να έρθει ο ένας από τους κλέφτες που μπήκαν στο σπίτι σου και να σου πει ότι δεν ξέρει πόσα σου πήραν γιατί αυτός καθόταν στην είσοδο και κρατούσε τσίλιες!

Από την άλλη έχουμε έναν δημοκρατικό κατά τ’ άλλα πρωθυπουργό ο οποίος μέσα μια λογική my way or the highway διαγράφει όποιον μπει στον δρόμο του και δεν συμφωνήσει με τις οδηγίες που του δόθηκαν να ακολουθήσει. Κάποια στιγμή όμως θα τελειώσει το περιθώριο των διαγραφών και θα κληθεί να κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη του λαού. Μόνο που τότε θα ναι μάλλον πολύ αργά…

Κι εκεί που όλα μοιάζουν να βαίνουν κανονικά διότι μια ζωή έτσι λειτουργούσε η Ελλάδα τσουπ! Μας έρχεται η έκθεση ότι τόσο καιρό που όλος ο κόσμος κράζει την χώρα μας και λέει πως ίσως να πέσει στην ίδια τρύπα και η Ισπανία, Πορτογαλία και Ιρλανδία κακώς το κάνει, καθώς τον Ιούνιο τα στοιχεία της Ελλάδας ήταν καλύτερα από αυτών παραπάνω. Ελπίζω ότι τουλάχιστον σαν καλά πειραματόζωα που είμαστε θα πάρουμε κάποια στιγμή και το τυράκι που μας αξίζει.

Βρισκόμαστε σε ένα καρναβάλι, ένα θέατρο παραλόγου στο οποίο μετέχουν όλοι  οι ανωτέρω. Παρελάσεις από ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ περνούν με φωνές και με πανό  από μπροστά μας θαρρώντας πως με τις φωνές τους θα ρίξουν ολόκληρους τοίχους. Τα τύμπανα χτυπούν και οι Ελλάδα ντυμένη κλόουν στη μέση της σκηνής να την κοροϊδεύουν κρύβοντας την θλίψη κάτω από ένα μακιγιάζ ειδικά επιμελημένο από τους Γιώργος and friends. Το χειρότερο είναι ότι εμείς σε όλα αυτά είμαστε θεατές και περιμένουμε την αυλαία να πέσει και μαζί μ’ αυτήν κι εμείς, βρίσκοντας τους εαυτούς μας στο σκοτάδι όπου τα φώτα δεν αστράφτουν και η ασχήμια αρχίζει να φαίνεται…

Υ.Γ. Πιείτε, φάτε και γλεντήστε γιατί το τέλος είναι κοντά! Η αριστερά έπεσε, η δεξιά μαλάκωσε, το ΠΑ. ΜΑΚ. έκανε κατάληψη, και το 2012 πλησιάζει! ;-p

Καλή εβδομάδα σε όλους!


Το ανέκδοτο της εβδομάδας για να γελάσετε και λιγάκι.

Φέτος δεν θα έχουμε Χριστούγεννα γιατί:
Ο Ιωσήφ τρέχει να πληρώσει την περαίωση.
Η Μαρία δεν δικαιούται επίδομα τοκετού.
Η φάτνη δηλώθηκε ως ημιυπαίθριος και
Οι τρεις μάγοι είναι μετανάστες και δεν θα τους επιτραπεί είσοδος!



Κωνσταντίνος Μουράτης
kmouratis@rouamat.com