Αρχείο

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Κουβέντες του στροφαλοθαλάμου: Τιουν μαϊ ραϊντ δε γκρικ γουεϊ


With a lil’ bit ‘o cruelty on top… Πριν καμια βδομαδα ο Mr. Editor με εισηγαγε στη θεωρια του shock, ενα λιγο πολυ γνωριμο χαρακτηριστικο της εξουσιας, του να αφηνεις, δηλαδη, την μαζα υπο πιεση για παρατεταμενο χρονικο διαστημα ωστε μεσω της ψυχολογικης εξαθλιωσης που επερχεται, να επεμβαινεις υστερα στην ελευθερη βουληση. Παραδειγματα οπως, με τη σειρα που ηρθαν, η κριση των σιτηρων, η πετρελαϊκη κριση, ο Ομπαμα, η χρηματοπιστωτικη κριση, ο Παπανδρεου, η Fukushima (εμενα δεν μου το βγαζει απο το μυαλο κανεις οτι προκειται για δολιοφθορα και οχι εξαιτιας του σεισμου) υπαρχουν αρκετα, για να επιβεβαιωσουν το γεγονος οτι ζουμε υπο καθεστως shock ολον αυτο τον καιρο και οτι φυσικα αυτοι που το υποκινουν εχουν χασει τη φαντασια τους, για να μην πω και την αξιοπρεπεια τους, αφου χρησιμοποιωντας, με το χειροτερο τροπο, το τελευταιο προπυργιο της ελευθεριας, μοιραζουν μηνυματακια με πονηρο περιεχομενο για το ποιον των Ελληνικων τραπεζων αλλα και το πιο γελοιο, πιθανοτητα κινδυνου απο ραδιερνεργεια στην Κινα λογω του «ατυχηματος» στην Ιαπωνια (λεγε με BBC).

Back to realityΠισω στους τεσσερεις τροχους και την ταπεινη μας elladικη πραγματικοτητα, ολα αυτα δεν βρισκουν απαραιτητα αντικρυσμα, αμεσα τουλαχιστον σαν γεγονοτα, αλλα κρυβουν μια αρκετη δοση αληθειας οσον αφορα την πιθανοτητα αιτιολογησης των συνθηκων κατω απο τις οποιες ζουμε σημερα...ή καλυτερα οδηγουμε. Καθοτι ολοι δουλευουν, μεν, στην κατευθυνση της τυποποιησης του ανθρωπου σαν ειδος και σαν οδηγο βεβαιως-βεβαιως και λιγο-πολυ, οι περισοοτεροι συνηγορουν ή μπαινουν αθελα τους στην ολη λουμπα του να κινηθουν προς συγκεκριμενη κατευθυνση παραγωγης ομοιωματων του καλυτερου σε πωλησεις, απο την αλλη δε, η μαζικη υποδουλωση θα ελθει μεσα απο διεργασιες και διαδικασιες τοσο ομορφα μοστραρισμενες που ολοι θα αναφωνουν «ααα» και φυσικα θα πιστευουν οτι ολα γινονται για το καλυτερο, καθοτι δεν ειναι προβλημα οτι το πετρελαιο ειναι ακριβο αλλα οτι τα αυτοκινητα καινε πολυ απο δαυτο, αλλα ουτε οτι η υπερσυγκεντρωση πληθυσμου στα αστικα κεντρα και η καθολα στενομυαλη δομηση φταιει για την «τοπικη» ατμοσφαιρικη ρυπανση αλλα οτι τα αυτοκινητα ρυπαινουν ή ακομη καλυτερα, δεν ειναι προβλημα οτι υπαρχουν πολλοι ανθρωποι, λιγες συγκοινωνιες και πολλες παραπανω διαδρομες που καλυπτονται απο αυτες, αλλα το οτι ο κοσμος χρησιμοποιει πολλα αυτοκινητα και αντιστοιχουν πανω απο τρια αυτοκινητα ανα πολιτη σε πολλες των περιπτωσεων. Ετσι φτασαμε λοιπον στο σημειο ο αποπατος της βιομηχανιας και της παραγωγης υπερκοστολογημενων προϊοντων μοδας και ομορφιας (με τα πρωτα να εχουν χασει την εμπνευση τους και απλα να παλινρομουν μεταξυ φουτουριστικων ταινιων του 1960 και της ιδιας της μοδας του τοτε) να κατηγορει τους «ορολογοποιους», οσον αφορα την λεπτομερεια και την προσοχη στην κατασκευη, Ιαπωνες για μη ασφαλεις αντιδραστηρες. Γιατι κυριε πρεσβη μου, για να μιλησουμε με ορους αυτοκινητστικους, περαν απο μερικες υπερβολικα ριζοσπαστικες (στα ορια της χαζομάρας σχεδον) μπερλινετες, μερικα κερδισμενα πρωταθληματα (παιζοντας τις περισσοτερες φορες εκτος κανονων και περιορισμων...παραδοπιστε Fisichella) τι αλλο εχετε να επιδειξετε απεναντι στα κραταια σχεδον σε καθε ειδους διαδρομη κατασκευασματα απο τη Γιαπωνια (Παπανδρεου τυφλα να’χει ο Σημιτης), οταν αυτα απειλουν αμεσα τις Porsche και τα Audi στο ‘Ring και τους αγωνες αντοχης , ενσωματωνουν τεχνολογιες απο το μελλον (ασχετο αν στα χερια μερικων σκοτωνουν, Θεος σχωρεσ’τους), παραγουν υβριδικα, ηλεκτρικα και λογης αλλα, που παλι τελειως τυχαια θα κλαπουν απο τα συρταρια καποιας γαλλικης βιομηχανιας, για να αποδειχτει οτι ηταν στημενο απο γαλλους? Και τελος παντων, για να μην γινομαστε μηδενιστες η προσφορα των Γαλλων ειναι τεραστια (sic-γκρατουμαι ακομη...) αλλα οπωσδηποτε η αντιστοιχη των Ιαπωνων δεν ειναι αμελητεα και για εμενα, ειναι και υπερανω κριτικης.

Four wheel drive my powerful ride… Ανεφερα πριν την elladικη πραγματικοτητα αλλα χαθηκα στο κυκεωνα πολιτικης βλακειας των διεθνων εξελιξεων. Ο πρασινος ηλιος του σοσιαλισμου που φεγγει διπλα στο αστρο της Ελλαδας πιστευει, λανθασμενα, οτι η γενικοτερη επιβολη αυταρχικων, σχεδον στρατιωτικων, νομων για την ελαχιστοποιηση της ελευθεριας (για την περιπτωση της αυτοκινητιστικης) του Ελληνα θα κανει κατι παραπανω απο το απλα να ζαλισει τα αυτια μερικων, πολυ δε, να μετριασει τις συνηθειες του, τις κακες παντα, να κανει τη δουλεια του, να συντηρει το οχημα του και γιατι οχι να το χαιρεται κιολας. Προσφατα λοιπον, και σε πεισμα των καιρων διαβασα για ενα τερατοποιημενο Starlet EP70, πρωην καρμπιρατερατο, μπροστοκινητο, που μετατραπηκε απο ελληνικα χερια σε 2.0turbo 4WD, για ενα compressor CR-Z, ενα τουρμισμενο Grande Punto T-Jet στα περιπου 250 αλογα και ουτω καθεξης, δειγματα οτι το ελληνικο ποιον οχι μονο δεν κρυβεται αλλα και οτι κατανταει να ειναι κατεστημενο. Μετα απο τεσσερα αρθα για το ελληνικο tuning, θελω εδω να δηλωσω οτι εν τελει οτι και να γινει, εμεις θα συνεχιζουμε να τουρμπιζουμε τα ατουρμιστα, να βελτιωνουμε ο,τι εχουμε στα χερια μας και να χαιρομαστε τοιουτοτροπως τα οχηματα μας, οποια κι αν ειναι αυτα ειτε ειναι ιαπωνικες φτερουγες που δουλευουν με νιτρομεθανολη και 900++ps/lt (το νουμερο αυτο καθε αλλο παρα ψευτικο ειναι και μαλιστα εγινε μετα απο υποσχεση του ιδιοκτητη και βελτιωτη στον εαυτο του να κατασκευασει το πιο δυνατο και γρηγορο Evo VIII στον κοσμο) ειτε ειναι superminis με στοχευμενη βελτιωση για να αποκτησουν χαρακτηριστικα πιο κοντα στα γουστα του ιδιοκτητη διχως να χασουν τον αρχικο τους προσανατολισμο. Η Ελλαδα εχει να επιδειξει μερικα απο τα πιο τρανα παραδειγματα βελτιωσης (ουσιαστικης και οχι κοσμητικης, λεγε με ricer) στον κοσμο, με πρωτοποριες και καινοτομιες που δυσκολα συναντωνται σε αλλες σχολες και που εκαναν πολλους Ελληνες βελτιωτες οχι μονο διασημους ανα τον κοσμο αλλα και αξιοσεβαστα μελη της elite. Διοτι κυριοι, μπορει κατα τον μελλοντα Γαλλο προεδρο να ειμαστε κλεφτες, να κρυβουμε την αληθεια, να κοροϊευουμε του Ευρωπαιους και να ειμαστε χωμενοι στα σκατα (αυτος το ειπε πρωτος, εγω απλα το αναμασω)αλλα ειμαστε αντιστοιχα ικανοι να προκαλεσουμε δεος με το ποσα πολλα μπορουμε να κανουμε με τα τοσα λιγα που μας εχουν αφησει. Κι αν δεν με πιστευετε, ριξτε μια ματια στην 2JZ-GTE conversion IS200 του Κοντραφουρη, στο Evo του Φυκατα (Νο 4 στον κοσμο στο 400αρι), στο παρανοϊκο Μ3 Ε46 turbo του Παγωνη (παγκοσμια πρωτοπορια στις μερες του, φτιαγμενο  απο ελληνικα χερια), στη Lancia Integrale του Δημητριαδη(απο τα πιο uber καθαροαιμα, αγωνιστικα κατασκευασματα), στο Shadow Evo VIII της Auto Ergonomics, στο STI TypeR του Μητσοτακη ή στο twincharged MINI Cooper S της Minispeed (που ακουγεται οτι παιρνει καμποσες παραγγελιες απο το εξωτερικο και παρουσιασε πακετο βελτιωσης για το Countryman πριν απο τους Γερμανους), απλα για να καταλαβετε αυτα που λεω. Και αυτα ειναι μονο λιγο απο τα αναριθμητα παραδειγματα του ελληνικου tuning και θα μπορουσαν να ηταν ακομη περισσοτερα αλλα δεν ειναι εκει το θεμα.

Green Monster of SocialismΤο πρασινο, παροτι χρωμα «γηινο» και γνωστο οτι φερνει ηρεμια στον εγκεφαλο (εξ’ου και η χρηση του σε δωματια νοσοκομιων), στην Ελλαδα  εχει καταντησει να φερνει αναστατωση και να ειναι το κοκκινο πανι σε καθε εναν φορολογουμενο και μη. Μπορει το παιδι με το μουστακι και τον ανατελλοντα ηλιο για σημαια να το εχει βαλει αμετι μουχαμπετι να σπασει τον ελληνικο τσαμπουκα με καθε ευφανταστο τροπο αλλα ο Ελληνας παραειναι σκληρο καρυδι και απλα θα συνεχισει να κανει αυτο που ξερει καλυτερα, να επιβιωνει και γιατι οχι να επαναστατει. Αυτα και κλεινω το κεφαλαιο tuning και παμε για αλλα. Μεχρι την επομενη εβδομαδα, καλες βολτες, καλη εθνικη επετειο (κατα καποιου που μας χτυπα την πορτα δευτερη φορα και θα του σπασω το κεφαλι) και καλη συνοδο...

Υ.Γ.: Η πρασινη κυβερνηση, επεδιωξε και καταφερε την ποινικοποιηση της μη-πληρωμης διοδιων για λογαριασμο των φιλων της κοινοπραξιας των «Δρομων του Αιγαιου». Γιατι απο την αλλη δεν ποινικοποιηθηκε η μη συντηρηση του δρομου, η ελλειψη φωτισμου και επαρκης σηματοδοτησης που ειναι κατα ενα μεγαλο ποσοστο υπευθυνα για θανατηφορα ατυχηματα?






Featherweight
featherweight@rouamat.com

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Editorial: Πυρηνική εβδομάδα!



Υπάρχουν μερικές μέρες, μήνες, εβδομάδες ή ακόμη και χρόνια που απλά όλα σου πηγαίνουν στραβά. Στην προκειμένη περίπτωση αυτή η χρονιά για τον κόσμο αλλά ουτε και η προηγούμενη δεν φαίνεται και πολύ ελπιδοφόρα, ας το πούμε. Δεν μας έφτανε η οικονομική κρίση έχουμε και επιπρόσθετα να αντιμετωπίσουμε πολέμους, εξεγέρσεις και πλέον φυσικές καταστροφές.

Δυστυχώς το υπόβαθρο μου, μου επιτρέπει κατά βάση πολιτική και οικονομική ανάλυση οπότε θα αφήσω τα τσουνάμι, τους σεισμούς και τις εκρήξεις για άλλη φορά που θα μπορώ να κάνω και μία παραπάνω έρευνα.

Στα δικά μας τώρα, διάβασα για την περιβόητη ανακάλυψη-σύλληψη των Πυρήνων της Φωτιάς που όπως φάνηκε βέβαια παρ' όλο τον βαρύ εξοπλισμό τους, αποτελούν μόλις την κορυφή του παγόβουνου, αφού το δίκτυό τους φαίνεται να μεγαλώνει. Το συγκεκριμένο θέμα θα έλεγα ότι χρήζει ιδιαίτερης προσοχής καθώς ήδη στον αέρα πλανάται μία ανησυχία περί βαθύτερης συνομωσίας. Για να γίνω πιο ξεκάθαρος θα φέρω στην μνήμη σας την 9/11 στις ΗΠΑ όπου μέχρι και σήμερα πολλοί πιστεύουν ότι επρόκειτο για την γένεση μιας πλασματικής τρομοκρατίας, με σκοπό την ουσιαστική υποδούλωση των συνειδήσεων της παγκόσμιας και κυρίως της αμερικανικής κοινότητας ούτως ώστε να περάσει η πολιτική προπαγάνδα πάνω στην οποία στηρίχτηκε ο πόλεμος του Ιρακ. Πατώντας λοιπόν κάποιος σε ένα σκεπτικό αυτής της μορφής θα μπορούσε να κάνει εικασίες για μία αντίστοιχη προσπάθεια από την δική μας κυβέρνηση, με σκοπό αυτή την φορά να αποσπάται η προσοχή του κόσμου από τα πραγματικά προβλήματα. Αλλά από την άλλη who am I to say?

Μέσα σε όλο το χάος που έχει δημιουργηθεί πάντως από Ιαπωνία- ή κατά τον Πρωθυπουργό Γιαπωνία (μα καλά αυτός ο άνθρωπος πόσες φορές χτύπησε το κεφάλι του όταν ήταν μικρός;)- και Πυρήνες της Φωτιάς, βλέπω να ξεπροβάλουν που και που ειδήσεις και για την χώρα μας. Πρώτη και κύρια η σύνοδος κορυφής από την οποία βγήκαμε νικητές κι ας μην έχει καταλάβει η μιση χώρα τι ήταν αυτό που συνέβη και μας χάρισε την νίκη, πολυ παραπάνω τι εστί νίκη στην εν λόγω περίπτωση. Ελπίζω πως θα κατανοήσουν την κατάσταση και στο εξής θα μοιράζονται την πληροφορία καλύτερα. Για να ξεκαθαρίσω βέβαια όσο μπορώ τα πράγματα θα πω με απλά λόγια ότι η σύνοδος αφορούσε στην επιμήκυνση του χρέους και αποπλήρωμή του με πιο ευνοικούς όρους καθώς και στην μείωση των επιτοκίων δανεισμού. Χωρίς να θέλω να είμαι απαισιόδοξος αλλά δυστυχώ μέχρι στιγμής η ιστορία με επαληθεύει, το γεγονός ότι κερδίσαμε θυμίζει πολύ την τεχνική του ψαρέματος μεγάλων ψαριών, όπου μονίμως τους δίνουν μια αναπνοή να φύγουν και μετά τα ξανατραβάνε μέχρις ότου να εξασθενήσουν και να τραβήξουν στο καράβι.


Επειδή όμως η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία τα αφήνω αυτά για την ώρα και ελπίζω για το καλύτερο.

Καλή εβδομάδα σε όλους!

Υ.Γ. Ρίξτε μία ματιά στο κάτω μέρος της κεντρικής σελίδας για επικείμενες απεργίες γιατί ακούω ότι ετοιμάζονται πάλι.

Υ.Γ. 1 Ακούω τις αποφάσεις μας πάνω στην χρήση πηρυνικής ενέργειας και ότι δεν θα χρησιμοποιηθεί για να μην έχουμε τα ίδια με την Γιαπωνία. Λες και χρειαζόμαστε πυρηνικά για να καταστραφούμε! Εμείς έχουμε πιο αποτελεσματικά και πιο “πράσινα” μέσα για κάτι τέτοιο...

Υ.Γ.2 Διάβασα ότι η διαφθορά μειώθηκε σε σχέση με πέρυσι. Ε βέβαια αφού πλέον ουτε για λάδωμα δεν υπάρχει χρήμα. Επιπλέον αφού μπορεί τόσο εύκολα και άνετα να μετρηθεί, καθώς και να αναγνωριστούν τα σημεία που λαμβάνει χώρα, τότε γιατί κανένας δεν μπορέι να την πατάξει; Τροφή για σκέψη μέχρι την επόμενη φορά!


Κωνσταντίνος Μουράτης
kmouratis@rouamat.com

Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

The Geek Limbo: Marvel goes Anime



Είναι γνωστό στους comic fan κύκλους ότι η Marvel συνεργάζεται με το γιαπωνέζικο animation studio Madhouse στα πλαίσια ενός τετραμερούς project που θα μεταφέρει γνωστούς ήρωες της Marvel σε anime στυλ. Συγκεκριμένα έχουν βγει trailers για τα Iron Man, Wolverine, X-Men & Blade και κάθε σειρά θα αποτελείται απο 12 επεισόδια. Mόνο ο Iron Man έχει προβληθεί μέχρι τώρα στην Ιαπωνία και μέσα στο 2011 θα προβληθούν στην Αμερική και τα υπόλοιπα. Προσωπικά είμαι πάρα πολύ περίεργος να δω μερικούς απ' τους αγαπημένους μου χαρακτήρες σε ένα μη-δυτικό στυλ καθώς οι περισσότερες επαναπροσεγγίσεις στις οποίες έχουν υποβληθεί τελευταία δε με έχουν αφήσει ιδιαίτερα ικανοποιημένο.

Iron Man:


Wow. Just wow.  Άμα σε ένα πράγμα είναι καλό οι Ιάπωνες αυτό είναι να κάνουν εντυπωσιακές εναέριες μάχες με mecha στολές.

Wolverine:


Οκ μου φαίνεται αρκετά off η συγκεκριμένη προσέγγιση αλλά δε λέω τίποτα μέχρι να δω ολοκληρωμένο επεισόδιο και στην τελική αυτό είναι και το νόημα του project, να δούμε τους χαρακτήρες όπως δεν τους έχουμε ξαναδεί.

Αλλα ωραία χαίτη ρε μαν.

X-men:


Ώπα εδώ ο Wolverine δεν έχει χαίτη και 2 μέτρα μπόι?  Πολύ καλή επιλόγη πάντως να συμπεριλάβουν την Armor, μία όχι και τόσο γνωστή μεταλλαγμένη, που μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί σαν anime χαρακτήρας.

Ο Cyclops όμως απ'την άλλη...



...fabulous!



Βαγγέλης Σωφρονάς
vsofronas@rouamat.com

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Lady Gaga-Britney Spears 1-0


  
  Πριν κάτι εβδομάδες είχα γράψει ένα άρθρο που αναφερόταν σε δύο πετυχημένες τραγουδίστριες, Britney Spears-Lady Gaga, και για τα τραγούδια τους που θα έβγαιναν μετά από λίγες μέρες στα ραδιόφωνα. Λοιπόν η επιτυχία των τραγουδιών δεν ήταν κάτι σίγουρο και ποντάραμε όλοι και στα δύο. Όμως τώρα έχω μπροστά μου τα charts και ειλικρινά αν ήταν να παίξω στοίχημα ποιο τραγούδι πιστεύω ότι θα έπιανε πρωτιά θα ήμουν εκατομμυριούχος τώρα. Κατά τη γνώμη μου η Britney Spears βγάζει κομμάτια που ναι μεν είναι καλά, αλλά όπως τα λέω κι εγώ είναι τραγούδια μηνός. Δηλαδή τα τραγούδια της μετά από ένα μήνα δεν θές να τα ξανακούσεις εκτός βέβαια από κάτι επιτυχίες της που έχουν γράψει ιστορία και στα charts αλλά και στα αυτιά μας. Βέβαια έχει αρκετά χρόνια στην δισκογραφία και ποια είμαι εγώ να κρίνω μία τραγουδίστρια με μεγάλες επιτυχίες αλλά όταν την βάζω απέναντι στην απόλυτη, πλέον, ποπ τραγουδίστρια Lady Gaga πιστεύω ότι όχι μόνο στα μάτια μου αλλά και στα δικά σας δεν πιάνει και πολλά. Η Lady Gaga απέδειξε σε όλους μας ότι ήρθε για να μείνει. Μπορεί να βγήκε τώρα στον αφρό αλλά ακόμα και από το πρώτο της cd βρίσκεται στην κορυφή. Τέλος πάντων ο κόσμος ψήφισε, κατέβασε, άκουσε και είδε και ξαναείδε το τραγούδι που του άρεσει και καλώς ή κακώς το ένα ξεπέρασε κατά πολύ το άλλο. Βγήκαν και τα video clips των τραγουδιών οπότε το κοινό είχε καλύτερη άποψη.
  Μετά το cd "The Fame" της Lady ήρθε το "Born This Way" για να την βάλει να στρογγυλοκάτσει για ακόμη μια φορά στο νούμερο ένα. Το τραγούδι κυκλοφόρησε στις 11 Φεβρουαρίου και εκτοξεύτηκε στην κορυφή παίζοντάς το τα ραδιόφωνα τις 3 πρώτες μέρες περίπου 4.000 φορές. Πωλήθηκαν 4.548.000 ψηφιακές λήψεις μέσα σε 3 μόλις μέρες,το οποίο έχει γίνει μόνο ακόμα δύο φορές με τα τραγούδια "Right round"-Florida και "Boom Boom Pow"-Black Eyed Peas. Όπως αναφέρθηκε το "Born This Way" είναι το πιο "άριστο" κομμάτι της Lady και ακολουθούν τα "Just Dance" και "Poker Face".     
  Από την άλλη η Britney ακούμπησε κι αυτή λίγο την κορυφή αλλά ήταν για απλά 3 βδομαδούλες και μετά έπεσε αρκετές θέσεις κάτω. Κρίμα κακόμοιρη Britney, δυστυχώς έγινε το αναμενόμενο και κέρδισε άλλος τον αγώνα. Ίσως φταίει και το video clip υπερπαραγωγή της Lady που έχει μια τεράστια εισαγωγή και πολύ, μα πάρα πολύ φαντασία. Το video έχει πολλούς περισσότερους θετικούς ψήφους από της Britney και δεν είναι και τόσο απλό καθημερινό όσο αυτό της αντιπάλου της. Η τρέλα βέβαια πάει σύννεφο αλλά είναι κάτι διαφορετικό για τα ματάκια μας. Τρελάνετε κι εσείς λίγο τα δικά σας ματάκια γιατί τα δικά μου τα έχω βγάλει από τις τοσες φορές που τα έχω δεί. Ορίστε λοιπόν...

Lady Gaga- Born This Way:

Britney Spears-Hold It Against Me:


Δείτε και κρίνετε κι εσείς. Ποιο είναι το καλύτερο?



Πηνελόπη
penelope@rouamat.com

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Κουβέντες του στροφαλοθαλάμου: Tune it, baby, tune it!



Ειναι πολλα τα λεφτα AngelaΠραγματι και ειναι πολλα τα χρηματα που παιζονται στον τομεα του αυτοκινητου και ακομη περισσοτερα θα γινουν τωρα που θα κλεισει η ενοτητα «κριση» και ολα αυτα που προβαρονταν στις εκθεσεις και στα shows θα κυλισουν τις ροδες τους στους δρομους του κοσμου. Παρολα αυτα, επειδη πανε να κανουν το αυτοκινητο ειδος πολυτελειας, ιδιαιτερα αν μιλαμε για την περιπτωση του Ellada, ο κοσμος αρχιζει να επιστρεφει στις ριζες του, που θελουν με καθε τροπο να συμβαλλουν στη γιγαντωση του φαινομενου του θερμοκηπιου, στο λιωσιμο των παγων της Γροιλανδιας, στην αποψιλωση της κομης του Παπανδρεου, στο κυνηγι της αγριας φωκιας της Μαδαγασκαρης, στις διαφημιστικες καμπανιες που «εκπορνευουν» τα αθωα ασπρα ζωακια της ανταρκτικης βαζοντας τα να πινουν το ποτο του φαρμακοποιου απο την Ατλαντα και γενικοτερα σε ολα τα ανυποστατα που φορτωσαν στην καθημερινοτητα μας.

Το μικρο γαλατικο χωριο... Μεχρι και σημερα που ολοι μιλανε για καταναλωση καυσιμου μικροτερη απο καφετιερα, blue, green, yellow, magenta efficiencies και υποσιτισμενα τουρμαλογα, υπαρχει ακομη μια φυλη που καλα κρατει απεναντι στον ευρωπαϊκο παραλογισμο και σε πεισμα των καιρων συνεχιζει να κατασκευαζει compressor kits για big block καρμπυρατερατους V8s που καταναλωνουν σε καθε διαδρομη περισσοτερο καυσιμο απ’οτι τα τροχοφορα της Αθηνας σε ενα χρονο και επιμενουν να σκοτωνουν γαλαζιες φωκιες της Γουαδελουπη. Περα απο την πλακα ομως, αν υπαρχουν αυτη τη στιγμη κολλημενοι μεν, αγνοι δε, μηχανικοι στον κοσμο, αυτοι κατοικουν στην αντιπερα οχθη του Ατλαντικου (το συνδρομο του αποικιοκρατη δεν σου φευγει ποτε...). Παρολο που μας τα χαλασαν τελευταια με τα hot imports και τις γερμανικες πριονοκορδελες που ασχολουνται, υπαρχει μια μεγαλη μεριδα ανθρωπων που συνεχιζει να πιστευει στο « there is no replacement, for displacement», ακομη κι αν αυτο σημαινει οτι πρεπει να στελνουν συνεχως κοσμο για να παραμεινει ο στρατος κατοχης στην Μεση Ανατολη (για δημοκρατια λενε οτι πανε αυτοι, αλλα παντα τυχαινει να βρισκεται μαυρος χρυσος κατω απο τα συνταγματικα κατωχυρωμενα δημοκρατικα διακαιωματα του εκαστοτε αραβα).

Δυο-δυο, στο tuning δυο-δυο... Ο πρασινος ηλιος του σοσιασιλμου καει για σοσιαλιστες και μη και οι κινησεις του μεγαλου εθναρχη της νεας ελληνικης ταξης πραγματων κανει τα παντα για να γινουμε το next best thing στο ατυπο American Idol της πολιτικης. Παρα την μαυριλα ομως της ολης υποθεσης, πρεπει να δηλωσω εδω οτι η εταιρη γαλατικη φυλη του tuning ειναι η ελληνικη και αυτο γιατι εκτος του οτι ειναι απο τις πιο ζωηρες ειναι και αυτη που εχει να αντιμετωπισει τα πιο πολλα προβληματα εξαιτιας...ξερουμε ποιου, μην τα ξαναλεμε. Για εμενα τα δυο πιο βασικα χαρτια πισω απο την επιτυχια της συγκεκριμενης σκηνης ειναι η ανομια που επικρατει στην Ελλαδα και η μπολικη ορεξη για πειραματισμο που διακρινει τον Ελληνα, παρεα παντα με την ελλειψη καλυτερων επιλογων. Για να εξηγησω θα αρχισω απο πισω (μην σας μπαινουν ιδεες, ο G.A.P. ειναι υπευθυνος γι’αυτο), στην Ελλαδα του φορου-λεγε με τεκμηριο-πολυτελειας, του 1,6+€/lt αμολυβδης και  της υπερφορολογημενης εισαγωγης απο χωρες της Ε.Ε., ο πολιτης δεν εχει τη δυνατοτητα να αγορασει ουτε καν ενα συγχρονο 2λιτρο hot hatch κατευθειαν απο την αντιπροσωπεια απλα και μονο για να πληρωσει 600€ για την ασφαλεια, να το γεμιζει με απλη αμολυβδη μπας και το κανει βολτα το σ/κ και να το τραυματισει στον πρωτο κρατηρα (ακομη κι οταν πας με ταχυτητα εντος των οριων και ενα μπαλωμα, φαινεται σαν τετοιο) στην αριστερη λωριδα της εθνικης με τα 1342,56 διοδια, πολυ δε να αγορασει κανενα upper class uber sedan ή καμια rally replica. Πηγαινοντας λιγο πιο μεσα, σχεδον στην αρχη του πραγματος, μετα απο πολλες γκρινιες για τα Κ.Τ.Ε.Ο.  και τους παραλογους κανονες του Κ.Ο.Κ., ανακαλυπτεις οτι ενα νομικο πλαισιο που δεν περιφρουρειται, παρα μονον σε περιοδους ελλειψης χρηματος απο τα ταμεια του κρατους, ουσιαστικα δεν ειναι νομος. Δηλαδη, μπορεις να κανεις σχεδον οτι θες στο οχημα σου και να το κυκλοφορησεις, λιγο προσεκτικα για να μην τραβηξεις την προσοχη τωνοργανων και απλα να ευχαριστηθεις τη βολτα με το καμαρι σου ακομη κι αν αυτο σου κοστισε οσο ενα μικρο διαμερισμα στο κεντρο, το οποιο και δεν ειχες αλλα χρειαζοσουν...αλλα τελος παντων αυτο ειναι αλλο θεμα και δεν θα απολογηθω και για αυτο. Τωρα οσον αφορα το μερακι για πατεντες και πειραματισμους που προανεφερα, παροτι δεν με τιμα, αφου κι εγω κατα βαθος ειμαι ελληνοπουλο (αν εξαιρεσουμε την εμφανιση βεβαια), οι Ελληνες εχουν την κακια συνηθεια να χωνονται εκει που δεν τους παιρνει και να καταπιανονται με διαφορων ειδων βλακείες που δεν θα πρεπε αλλα το κανουν. Για παραδειγμα προσφατα διαβασα για ενα βελτιωμενο ελληνικο GTR R35 με βελτιωμενο κιβωτιο απο ελληνικα χερια και μαλιστα με custom εργαλεια διοτι απλα η Nissan δεν προμηθευει τετοιου ειδους πραγματα σε μη εξουσιοδοτημενα κεντρα επισκυεης. Το συγκεκριμενο συνεργειο ειναι επισης υπευθυνο για δυο απο τους πιο δυνατους (αν οχι δυνατοτερους) στον κοσμο, long forgotten,  SR20DET και CA18DET. Επιπλεον, αν παμε στην ελληνικη αγωνιστικη σκηνη πρεπει να αναφερω οτι ακομη και στις, επιεικως, νηπιακου σταδιου ελληνικες πιστες, τα βελτιωμενα μας χτυπανε χρονους που πολλοι ευρωπαιοι και αμερικανοι θα ζηλευαν, για να μην μιλησω για ιπποδυναμεις. Πιο απλα, στην αντιπερα οχθη μια πολυ προσφιλη τακτικη για να αποκτησει το S2K σου τετραψηφια υποδυναμη ειναι να πεταξεις τον F20C και να τοποθετησεις εναν 2JZ-GTE, να δηλωσεις την μετετροπη και μετα να πας για gelato στην Palm Beach. Αλλα ελα που στο Ellada, αντε να βρεις τροπετο απο Supra, αντε να τον τοποθετησεις και το χειροτερο αντε να τον κρυψεις απο τον χαφιε τον γειτονα που τον πειραζει επειδη τα 100db στο ρελαντι εμποδιζουν το πεταγμα αγριοπεταλουδας στην Μασαχουσετη. Απο την αλλη που αλλου  νομιζεις οτι θα δεις F20C εργοστασιακου κυβισμου να στοφαρει στο Θεο για να βγαλει 450+ps/lt , περαν του Ellada?

Too much info, buffer overflow… Για να μην το κουραζουμε πολυ, το αρθρο το κλεινω εδω, για πολλους και διαφορους λογους, αλλα το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν τελειωνει εδω. Πηραμε μια, ας την πουμε μυρωδια, του τι παιζει στην Ελλαδα και θα συνεχισουμε δρυμιτεροι την επομενη εβδαμαδα με πιο χειροπιαστα στοιχεια και ελπιζω παραδειγματα. Μεχρι τοτε, καλες βολτες, kalo kouragio, μακρια απο σοσιαλιστες και ψηφιστε στα νεα polls του Mr. Editor με humor.







Featherweight(featherweight@rouamat.com)

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Editorial: Θα πέσει, δεν θα πέσει...


Και τι δεν άκουσα αυτή την εβδομάδα και πραγματικά απορώ πως τα μαλλιά μου είναι ακόμα ίσια. Ομολογώ βέβαια, πως το ανησυχητικό είναι ότι τα χειρότερα έπονται...

Απ’ ότι φαίνεται στις 25 μαρτίου (σημαδιακή αυτή η μέρα) θα αποφασιστεί αν θα γυρίσουμε στην παλιά καλή (ο Θεός να την κάνει) δραχμή. Βέβαια απ’ ότι διαβάζω η ισοτιμία θα φτάσει στο 1 = 800 δραχμές οπότε μπαίνουν μερικοί ψίλοι στ’ αυτιά μου ότι μπορεί και να μην γίνει για το δικό μας καλό όλο αυτό. Εδώ λοιπόν, μπαίνει το εξής ερώτημα... Θα μπούμε και πάλι στην εποχή της δραχμής και του υπερβάλλοντος πληθωρισμού; Οι απόψεις διίστανται. Οι μεν αναλυτές της καθόλου μεροληπτικής Moodys, αναφέρουν πως είναι σίγουρο πως η χώρα μας οδεύει προς τα εκεί, αφού χθες αποφάσισε να μας ξανά-υποβαθμίσει υποστηρίζοντας για ακόμη μία φορά (τυχαίο; Δεν νομίζω!) την άποψη της Γερμανίας περί εξόδου από το ευρώ. Από την άλλη ο άλλοτε πολυαγαπημένος και άλλοτε μισητός οίκος αξιολόγησης Standard and Poors, σημείωσε πως δεν τίθεται θέμα χρεοκοπίας της Ελλάδας καθώς κάτι τέτοιο θα απόβαινε καταστροφικό για την ζώνη του ευρώ γενικά. Εν τέλει που θα πάμε μόνο ο χρόνος θα μας δείξει... Παρ’ όλα αυτά αξίζει να δούμε μερικά πράγματα προκειμένου να βγάλουμε τα δικά μας προγνωστικά.

Πρώτο και καλύτερο αποτελεί το γεγονός ότι δεν συμφέρει καμία χώρα να φύγει η Ελλάδα από το ευρώ, καθώς όσο οξύμωρο κι αν ακούγεται αυτό θα είναι η αρχή του τέλους για την ευρωζώνη αφού μετά από εμάς θα ακολουθήσουν Πορτογαλλία, Ισπανία κλπ. Συνεπώς όσο κι αν δεν θέλει να το παραδεχθεί ο Γαλλογερμανικός Άξονας ζει και εξαρτάται άμεσα από όλες αυτές τις χώρες. Δεύτερον, αυτό που μας διδάσκει η ζωή μέχρι τώρα είναι ότι δεν παίζει κανένα ρόλο το ποιος είσαι αλλά το ποιος δηλώνεις ότι είσαι. Και όπως πάντα έτσι και τώρα η μπλόφα αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα όπλα εξωτερικής πολιτικής. Άρα λοιπόν στην δική μας περίπτωση δεν έχει σημασία τι είμαστε, αλλά τι πιστεύει ο κόσμος για εμάς. Και χάρη στην τώρα πια κατακριτέα μεν, παρ’ όλα αυτά αποτελεσματική δε, προπαγάνδα της Γερμανίας και ιδιαίτερα του γερμανικού τύπου, ο κόσμος πιστεύει ότι είμαστε γουρούνια (είδατε λογοπαίγνιο;). Καταλήγοντας λοιπόν, δεδομένης της αισχροκέρδιας που έχει βασιστεί πάνω στα CDS και CDO της Ελλάδας από την μεριά του νέου άξονα, δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι η χώρα μας λιθοβολείται σε συνεχή βάση προκειμένου κάποιοι να επωφεληθούν. Τρίτο και καλύτερο θα έλεγα, είναι το γεγονός ότι η πλασματική διάσωση της Ελλάδας πάει σύμφωνα με το πρόγραμμα, εξ’ ου και το ότι μας επεφυμούν συνεχώς, που σημαίνει ότι το να μας αγοράζουν και να μας πουλάνε στα διεθνή χρηματιστήρια έχει ακόμα να δώσει ψωμί στους κερδοσκόπους.

Η δεύτερη είδηση που με άφησε άφωνο ήταν η παράκληση του Πρωθυπουργού να τον στηρίξουν όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί όπως επίσης κι ο λαός στις αποφάσεις που θα πάρει (το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;). Απίστευτο το πως ένας άνθρωπος πιστεύει ότι μετά από την δημοσιονομική πολιτική που έχει ασκήσει, που έκανε το Αποκάλυψη Τώρα να ανταγωνίζεται τον Μπάμπι στα box office, θα έχει την υποστήριξη του κόσμου. Από την άλλη βέβαια όπως είπε και κάποιος μεγάλος «η άγνοια είναι ευτυχία»!

Συμβουλή λοιπόν για την εβδομάδα, αγνοήστε τα πάντα, μείνετε ευτυχισμένοι!

Καλή εβδομάδα σε όλους!

Υ.Γ.1 Μου το ‘λεγε εμένα ο παππούς μου όταν ήμουνα μικρός! Μάθε Κωνσταντίνε να καβαλάς το γαϊδούρι θα σου χρειαστεί αλλά εγώ τίποτα... Τώρα θα πρέπει να το ποτίζω το αυτοκίνητο διότι με τόσο ακριβή βενζίνη έχει ριζώσει!

Υ.Γ.2 Αν με μια απεργία πείνας είναι να λυγίσει ολόκληρη κυβέρνηση, τότε γιατί δεν κάνουμε μια μαζική και να αιτηθούμε να μπουν σε ένα καράβι και οι τριακόσιοι, να κάνουν μία στάση και για την Καγκελάριο Μέρκελ, να βγούν στον ωκεανό και να ζήσουμε κι εμείς καλύτερα;

Υ.Γ.3 Η προηγούμενη ψηφορφορία έδειξε ότι πρώτα θα παγώσει η κόλαση και μετά θα αρχίσει να κόβει στην κυβέρνηση μας. Για να σας δω σε αυτή.. Τέρμα κάτω στην κεντρική σελίδα θα την βρείτε για να ψηφίσετε.



Κωνσταντίνος Μουράτης
kmouratis@rouamat.com

Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Ζωδιακές Προβλέψεις για τον μήνα Μάρτιο!

Πολλοί δεν δέχονται να ακούσουν γι' αυτό και άλλοι το αποκαλούν επιστήμη. Το φαινόμενο της αστρολογίας είναι κάτι που χαρακτηρίζει κάθε πολιτισμό, από τις απαρχές της ιστορίας του ανθρώπου μέχρι σήμερα. Εμείς λοιπόν στο RouaMat.com θεωρούμε ότι επιστήμη ή όχι είναι κάτι που πραγματικά έχει πολλά να μας πει και να μας προσφέρει! Καλωσορίζουμε λοιπόν στην ομάδα μας τον καινούργιο συντάκτη, Κυριάκο Κοκτζίδη, με την μηνιαία (για την ώρα) στήλη αστρολογίας που ελπίζουμε να σας δώσει μερικές χρήσιμες συμβουλές για το τι σας επιφυλάσσει ο μήνας. Enjoy!

Πατήστε σε αυτό το link http://rapidshare.com/files/451375400/RouaMat_Zodiakes_Provlepseis.pdf για να κατεβάσετε το μίνι βιβλιαράκι των ζωδιακών προβλέψεων.