Αρχείο

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Lady Gaga-Britney Spears 1-0


  
  Πριν κάτι εβδομάδες είχα γράψει ένα άρθρο που αναφερόταν σε δύο πετυχημένες τραγουδίστριες, Britney Spears-Lady Gaga, και για τα τραγούδια τους που θα έβγαιναν μετά από λίγες μέρες στα ραδιόφωνα. Λοιπόν η επιτυχία των τραγουδιών δεν ήταν κάτι σίγουρο και ποντάραμε όλοι και στα δύο. Όμως τώρα έχω μπροστά μου τα charts και ειλικρινά αν ήταν να παίξω στοίχημα ποιο τραγούδι πιστεύω ότι θα έπιανε πρωτιά θα ήμουν εκατομμυριούχος τώρα. Κατά τη γνώμη μου η Britney Spears βγάζει κομμάτια που ναι μεν είναι καλά, αλλά όπως τα λέω κι εγώ είναι τραγούδια μηνός. Δηλαδή τα τραγούδια της μετά από ένα μήνα δεν θές να τα ξανακούσεις εκτός βέβαια από κάτι επιτυχίες της που έχουν γράψει ιστορία και στα charts αλλά και στα αυτιά μας. Βέβαια έχει αρκετά χρόνια στην δισκογραφία και ποια είμαι εγώ να κρίνω μία τραγουδίστρια με μεγάλες επιτυχίες αλλά όταν την βάζω απέναντι στην απόλυτη, πλέον, ποπ τραγουδίστρια Lady Gaga πιστεύω ότι όχι μόνο στα μάτια μου αλλά και στα δικά σας δεν πιάνει και πολλά. Η Lady Gaga απέδειξε σε όλους μας ότι ήρθε για να μείνει. Μπορεί να βγήκε τώρα στον αφρό αλλά ακόμα και από το πρώτο της cd βρίσκεται στην κορυφή. Τέλος πάντων ο κόσμος ψήφισε, κατέβασε, άκουσε και είδε και ξαναείδε το τραγούδι που του άρεσει και καλώς ή κακώς το ένα ξεπέρασε κατά πολύ το άλλο. Βγήκαν και τα video clips των τραγουδιών οπότε το κοινό είχε καλύτερη άποψη.
  Μετά το cd "The Fame" της Lady ήρθε το "Born This Way" για να την βάλει να στρογγυλοκάτσει για ακόμη μια φορά στο νούμερο ένα. Το τραγούδι κυκλοφόρησε στις 11 Φεβρουαρίου και εκτοξεύτηκε στην κορυφή παίζοντάς το τα ραδιόφωνα τις 3 πρώτες μέρες περίπου 4.000 φορές. Πωλήθηκαν 4.548.000 ψηφιακές λήψεις μέσα σε 3 μόλις μέρες,το οποίο έχει γίνει μόνο ακόμα δύο φορές με τα τραγούδια "Right round"-Florida και "Boom Boom Pow"-Black Eyed Peas. Όπως αναφέρθηκε το "Born This Way" είναι το πιο "άριστο" κομμάτι της Lady και ακολουθούν τα "Just Dance" και "Poker Face".     
  Από την άλλη η Britney ακούμπησε κι αυτή λίγο την κορυφή αλλά ήταν για απλά 3 βδομαδούλες και μετά έπεσε αρκετές θέσεις κάτω. Κρίμα κακόμοιρη Britney, δυστυχώς έγινε το αναμενόμενο και κέρδισε άλλος τον αγώνα. Ίσως φταίει και το video clip υπερπαραγωγή της Lady που έχει μια τεράστια εισαγωγή και πολύ, μα πάρα πολύ φαντασία. Το video έχει πολλούς περισσότερους θετικούς ψήφους από της Britney και δεν είναι και τόσο απλό καθημερινό όσο αυτό της αντιπάλου της. Η τρέλα βέβαια πάει σύννεφο αλλά είναι κάτι διαφορετικό για τα ματάκια μας. Τρελάνετε κι εσείς λίγο τα δικά σας ματάκια γιατί τα δικά μου τα έχω βγάλει από τις τοσες φορές που τα έχω δεί. Ορίστε λοιπόν...

Lady Gaga- Born This Way:

Britney Spears-Hold It Against Me:


Δείτε και κρίνετε κι εσείς. Ποιο είναι το καλύτερο?



Πηνελόπη
penelope@rouamat.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου