Αρχείο

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Η κουτσομπόλα μέσα μου: Φωνή-κορμάρα ή κορμί-φωνάρα?




  Έχετε ακούσει το «και από φωνή κορμάρα»; Ξέρετε τώρα… αυτές τις δίμετρες τραγουδίστριες με αναλογίες μοντέλου που τραγουδούν με το κορμί αντί με τη φωνή; E… Η Adele τους βάζει τα γυαλιά και λέει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ τα πράγματα με τ΄όνομα τους. Η νεαρή τραγουδίστρια με την καταπληκτική φωνή, το αγγελικό πρόσωπο αλλά και τα περιττά κιλάκια, έδωσε συνέντευξη στο Vogue και έβαλε τα πράγματα στη θέση τους. «Έχω δει γυναίκες που τα κιλά κανονίζουν τη ζωή τους. Θέλουν να είναι πιο αδύνατες ή να έχουν μεγαλύτερο στήθος και όλο αυτό τις αγχώνει. Εγώ δεν θέλω κάτι τέτοιο στη δική μου ζωή».
  Άλλωστε η 23χρονη τραγουδίστρια ξέρει τι θέλει από τη ζωή της. «Ποτέ δεν είχα θέμα με τα παραπανίσια κιλά μου. Δεν λέω πως δεν έχω ανασφάλειες. Φυσικά και έχω. Αλλά δεν βγαίνω έξω με ανθρώπους που φροντίζουν να μου τις τονίζουν και να μου τις υπενθυμίζουν». Φαίνεται πως η Adele τα έχει βρει τόσο με τον εαυτό της όσο και με τα κιλά της, αφού δηλώνει πως «απολαμβάνω να είμαι ο εαυτός μου. Πάντα το έκανα». Μας αποστόμωσε…  







Πηνελόπη



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου