Η συγκεκριμενη στηλη ειναι πιλοτικη και για σημερα θα φιλοξενησει ολα αυτα που δεν θα μπορουσαν να συμπεριληφθουν σε ενα mainstream αρθρο που δεν θελει να αναψει φωτιες, αλλα μονο για αυτην τη φορα ομως. Σαν ιδεα ειναι να υπαρξουν μια σειρα απο φιλικες και μη καποιες φορες, συμβουλες ή παροτρυνσεις για το πως θα πρεπε να συμπεριφερομαστε σαν συνειδητοποιημενοι οδηγοι, περιλαμβανοντας αναλογα με τη στιγμη απο τη σωστη συντηρηση των αυτοκινητων μας μεχρι και συμβουλες βελτιωσης. Περιμενουμε το feedback σας (ο Mr. Editor το ξερει καλυτερα το παιχνιδι βεβαια) και αναλογα θα πορευθουμε.
Η λιστα με τα pocket rockets συμπληρωθηκε μονο με υπερτροφοδοτουμενα αμαξακια και αυτο γιατι ειναι trendy και αρκετα οικονομικα, ενω εχουν αποδειξει πολλακις στις μερες μας οτι τελικα μπορουν και να αποτελεσουν α replacement for displacement. Ομως εχοντας στα χερια σου μια καλη βαση σαν αυτες το μυαλο σου παει στο πονηρο, οποτε εδω παρουσιαζω που παει το δικο μου πονηρο μυαλο οταν αντικριζω τις συγκεκριμενες κατασκευες.
Abarth 500: Με ενα πρωτο σταδιο το μονο που θα καταφερεις ειναι μπολικος παραπανω θορυβος σε ενα αυτοκινητο που απο το εργοστασιο ακουγεται σαν ιαπωνικη φτερουγα με 76αρα εξατμιση. Αν πραγματικα θες το κατιτις παραπανω μεταμοσχευσε turbo και μπεκ απο το Grande Punto Essesse παρεα με intercooler, turbo-back εξατμιση 63,5 mm, ελευθερη εισαγωγη και αναπρογραμματισμο εγκεφαλου για το νεο setup και τα 220+ αλογα ειναι στην τσεπη σου.
Skoda Fabia RS: Ακουγεται οτι μονο με την τοποθετηση ενος καλου Water/Methanol kit παιρνει ακομη και 25+ αλογα στις μεσαιες. Αν θες να το παιξεις safe με ενα απλο πρωτο σταδιο, παρεα με intercooler ακουμπας με το καλημερα τα 230 PS (οπου τελειωνει και η ωφελιμη παροχη αερα της K03) και αυτο για να εισαι πραγματικα safe κατω απο ολες τις συνθηκες καθοτι η ιπποδυναμη αυτη εμφανιζεται καλλιστα μονο με προγραμμα και εισαγωγη. Σκεψου τωρα να πεταγες το ρημαδι το DSG7 και να εβαζες ενα 6αρι μηχανικο απο Golf V 2.0 FSI παρεα με μπλοκε...Just sayin’
Mitsubishi Colt Ralliart: Μαζι με το ονομα, ο 4G15 πηρε και τις χαρες απο τον μεγαλο αδελφο αφου μονο με επωνυμο kit εισαγωγης τσιμπαει 25 αλογα στροφαλο απο τα αρχικα 150, ενω με catback εξατμιση και αναπρογραμματισμο ξεπερνα, ανετα, τα 200 και επιπλεον υπαρχει λυση για την απενεργοποιηση του M-ASTC (το συστημα ευσταθειας της Mitsubishi). Εχουν παρουσιαστει και εφαρμογες με σφυρηλατα σωθικα, μεγαλο turbo και λοιπα ντραβαλα αλλα μετα χανει πολυ τον στριφτερο χαρακτηρα του και δεν ενδυκνειται. Επιπλεον το 2005, στο Tokyo Auto Salon παρουσιαστηκε ενα Colt προηγουμενης γενιας με wide body kit και ολη την τετρακινητη προικα απο ενα Evolution VI αλλα παει μακρια το θεμα...
Opel Corsa Gsi: Η εργοστασιακη κατασταση του αυτοκινητου δεν ειναι ιδιαιτερο θεμα καθοτι ο γνησιος καυτης ολο και κατι θα βαλει στο OPC του, κατι το οποιο θα εχει το ιδιο αποτελεσμα και στο Gsi του μεταξυ μας. Με ενα πρωτο σταδιο, μαζι με intercooler (το εργοστασιακο εμφανιζει heat soak ακομη και με νορμαλ setup) πιανεις ευκολα τα 230+ αλογα με πληρη αξιοπιστια και καρτα καυσαεριων ενω κατα καιρους εχουν εμφανιστει και πολυ πιο hardcore καταστασεις που βεβαια, θα ξαναπω, χαλανε τον στριφτερο χαρακτηρα του μοντελου. Με καλη αναρτηση, μπλοκε, τουλαχιστον ενα πολυπιστονο σετακι εμπρος φρενα και το πρωτο σταδιο ξεπερνας κατατις την τιμη του OPC αλλα εχεις ενα fully customizable αυτοκινητο ακριβως στα μετρα σου.
Featherweight (featherweight@rouamat.com)
καλη προσπαθεια συνεχισε με πολλες συμβουλες
ΑπάντησηΔιαγραφήπολυ ενδιαφερον στηλη Featherweight! keep it up!
ΑπάντησηΔιαγραφή