Αρχείο

Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Five Plus One Elements: Wanna Surf?!


Λαγκούβαρδος

   Όταν έβλεπα μικρός στο Baywatch τους surfers να πιάνουν το κύμα, να σηκώνονται και να κάνουν hit the lip έλεγα από μέσα μου “τι ωραία που θα ήταν να μπορούσα και εγώ”, μου έφτανε απλά αυτό... να μπορούσα να το κάνω. Τώρα το σκέφτομαι αρκετά πιο πολύπλοκα. Δηλαδή , τι ωραία που θα ήταν να κλείσω εισιτήρια εγώ και 5-6 φίλοι μου σε ένα από τα καλύτερα μέρη για surf στο κόσμο, πχ στο Sagres στη Πορτογαλία!  Να είμαστε μέσα στο νερό όλη την ημέρα κάνοντας surf! Περπατόντας κατά μήκος της  παραλίας να υπάρχουν μαγαζιά με είδη surf, αμάξια φορτωμένα με σανίδες, εστιατόρια με εξωτικό menu και μια μυρωδιά ωκεανού !
   Και αν όλα αυτά ακούγονται ουτοπία ή του στυλ “και μετά ξύπνησα”...welcome to greece and have a nice holiday! Το surf σε συνδυασμό με μια ταβέρνα μου ακούγεται το ίδιο καλό, λείπουν μόνο λίγα παραπάνω μέτρα κύμα! Υπάρχουν αρκετά μέρη-παραλίες και σχολές στην Ελλάδα μπορείς να δοκιμάσεις.  Διαβάζοντας και ακούγοντας εμπειρίες από τη πρώτη φορά και  όχι μόνο είναι κάτι που σίγουρα θα ήθελα να βιώσω και να το περιγράψω.

Παλαιόχωρα



Τήνος - Κολυμπήθρα


Surf Spots







Γιάννης Βασσάρας
gvassaras@rouamat.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου